Agenția de digital marketing care implică studenții SNSPA în campanii pentru clienți

Studenții de la SNSPA vor învăța cum să lucreze la campanii pentru branduri din piață cu ajutorul specialiștilor agenției de digital marketing Champaigns.

Champaigns, o agenție de digital marketing dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle din România, va colabora cu Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, pentru proiecte dedicate studenților de la cursul de Imagologie.

Astfel, studenții vor fi implicați în diverse exerciții, unde provocarea va fi să rezolve briefuri pentru branduri reale din piață. Clienții implicați fac parte din portofoliul Champaigns.

Scopul agenției Champaigns este de a se implica în comunitatea tinerilor din România și de a le susține dezvoltarea. Parteneriatul cu Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, este unul strategic, de termen lung, și vizează studenții de la Publicitate.

”Înțelegem că una dintre cele mai valoroase investiții pentru comunitate este în educație, dar și în tineri, tocmai de aceea concentrăm o parte dintre eforturile noastre spre studenții interesați de același domeniu în care și noi ne desfășurăm activitatea. Parteneriatul cu Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, este o poartă către legătura pe care ne dorim să o stabilim cu tinerii pasionați de comunicare și publicitate și suntem bucuroși să pornim la drum prin această inițiativă”, a declarat Adelina Oprea, fondatoare Champaigns.

Proiectele pentru care vor lucra studenții sunt studii de caz reale, venite din partea companiilor din România. Acestea vor fi sub forma unor briefuri pe care tinerii trebuie să le transforme în campanii de comunicare. 

Prima campanie realizată de studenții Facultății de Comunicare și Relații Publice, SNSPA este Hai în campingul virtual Sandalandala!

Primul proiect din seria dezvoltată în cadrul parteneriatului încheiat între agenția Champaigns și Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, este o campanie pentru campingul Sandalandala, denumită „Hai în campingul virtual Sandalandala!”.

Sstudenții și-au pus imaginația la contribuție și i-au provocat pe iubitorii litoralului să încerce o serie de filtre virtuale, prin intermediul cărora să experimenteze virtual o plimbare la mare, în mijlocul campingului. Campania se derulează în perioada 29 mai - 12 iunie, pe contul de Instagram Sandalandala.ro și este realizată împreună cu studenții Cosmin Cimpoiașu, Adelina Bădic, Teodora Ciomag, Dionisie Crăciun, Simona Cumpănașu și Iustiana Roșca.

Studenții au rezolvat acest brief pentru brandul Sandalandala în cadrul cursului de Imagologie, sub îndrumarea profesorilor și a specialiștilor din echipa Champaigns. Informațiile folosite sunt dobândite în acest semestru și se referă la identitatea de brand și comunicarea simbolică. 

”Anul acesta academic, împreună cu colegele mele Roberta Răducu și Ligia Stroe, am vrut să transformăm cursul de Imagologie de la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA într-o experiență de învățare inedită. Ne-am dorit ca studenții să poată aplica pe briefuri reale elemente teoretice legate de identitatea brandurilor, arhetipuri, mituri și simboluri în publicitate, astfel că parteneriatul cu agenția Champaigns creează cadrul ideal de lucru pentru noi. Propunerile cu care venim către studenți sunt studii de caz reale, iar acest lucru îi provoacă și îi ajută să învețe în mod accelerat”, a explicat conf. univ. dr. Corina Buzoianu.

”Ne bucurăm că în cadrul cursului de Imagologie am putut experimenta ce înseamnă să lucrezi în mod real pentru un brand, asemenea unei agenții. Brieful primit de la Sandalandala a fost o provocare căreia cu toții i-am răspuns cu deschidere și entuziasm. Cursul a fost complet nou, însă prin aprofundarea teoriilor despre construcția identității de brand și a comunicării simbolice am înțeles cum putem rezolva brieful primit. Așa ne-am dat seama că cea mai bună soluție pentru această campanie era să creăm zone instagramabile, ținând cont de comunicarea simbolică a brandului, alături de filtre. Astfel, publicul țintă poate să înțeleagă cât mai bine identitatea Sandalandala, iar noi să dezvoltăm tehnici de comunicare pe care să le punem în practică cu rezultate excelente”, a declarat Cosmin Cimpoiașu, student la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA. 

Champaigns este o agenție dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle din România. Serviciile pe care le oferă Champaigns includ optimizarea ratei de conversie prin propuneri de eficientizare a interfeței (UX/UI), prin analizarea canalelor de marketing pe care activează magazinul și prin stabilirea și dezvoltarea unei strategii personalizate.

Agenția Champaigns este fondată de Adelina Oprea, specializată în marketing și în dezvoltarea prezenței online a magazinelor. Cea mai mare parte din activitatea ei a fost derulată în cadrul magazinelor online de fashion din România, de unde și experiența și capacitatea de a identifica nevoile unor astfel de afaceri. 



Citeste si