Answear.ro, cea mai rapidă ascensiune în grup: număr dublu de comenzi în 2017

Answear.ro, magazinul online de fashion deținut de grupul polonez cu același nume, a avut, în 2017, pentru al doilea an consecutiv, cea mai rapidă ascensiune în grup.

Astfel, platforma locală de fashion a înregistrat în 2017 o creștere de 160% a cifrei de afaceri, anunță reprezentanții companiei. Totodată, pe answear.ro s-au plasat cu 220% mai multe comenzi față de 2016, cu o valoare medie anuală a coșului de cumpărături de aproximativ 290 de lei.

Cea mai mare comandă procesată anul trecut a fost în valoare de 3.200 lei, fiind și clienți ce au realizat de-a lungului anului peste 200 de comenzi.

Clientele au de ales dintr-o selecție de 50.000 de produse, iar anul trecut au achiziționat cel mai des pantofi sport, sandale, rochii, geci și paltoane. În același timp, bărbații au optat pentru cămăși, tricouri și jeanși.

În 2017, categoria de accesorii de site a înregistrat cea mai mare rată de creștere, doamnele optând în primul rând pentru genți, bijuterii și ochelari de soare. ”În 2017, peste 15% dintre produsele comercializate pe site-ul answear.ro au fost din categoria accesorii. Pentru 2018 vrem să dezvoltăm și mai mult acest segment și ne uităm la produse noi, premium, de la brand-uri ce nu sunt încă comercializate în Romania”, mai spune Raluca Radu.

Orașele de unde se înregistrează cele mai multe comenzi pe site-ul www.answear.ro sunt București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Constanța. În materie de branduri, românii au preferat nume precum Liu Jo, Tommy Jeans, Tally Weijl, Le Coq Sportif și Pierre Cardin.

Lunile din an în care s-au plasat cele mai multe comenzi au fost octombrie – noiembrie, promoțiile acordate în cadrul campaniei de Black Friday fiind în continuare cele mai atractive pentru clienții români. Cei mai mulți dintre cumpărătorii Answear.ro au vârste cuprinse între 25 și 44 de ani, fiind în proporție de 65% femei. 

Grupul Answear este prezent în țări precum Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia și România.



Citeste si