În căutarea celor mai bune startup-uri ale Europei: aplicații deschise pentru premiile Digital Top 50

Pentru cea de-a treia ediție a DT50, Google, McKinsey și Rocket Internet și-au unit forțele, alături de Freshfields, pentru a aduce recunoaștere celor mai bune startup-uri europene.

Aplicațiile sunt deschise pentru 4 categorii: “Cel mai bun startup B2B”, “Cel mai bun startup B2C”, “Cel mai bun startup de tip early stage” și “Cel mai bun startup cu impact social”.

Beneficiile pentru startup-uri includ expunere în cadrul TechCrunch Disrupt Berlin, oportunități de mentorat, acces la o rețea de lideri de decizie și premii totale în numerar de 50.000 de euro.

În urma unui an plin de provocări pentru marile companii europene, Google, McKinsey și Rocket Internet și-au unit forțele pentru cea de-a treia ediție a Digital Top 50 Awards, eveniment susținut și de firma de avocatură Freshfields.

"Ne-am unit forțele cu Google și McKinsey pentru a crea o platformă unică pentru antreprenorii de top cu scopul de a le asigura accesul la o rețea diversificată de lideri europeni în domeniul tehnologic. Este o oportunitate pentru companiile aspirante de a câștiga teren pe piața extrem de competitivă a startup-urilor. Rocket Internet are experiență semnificativă în a incuba și a investi în modele de afaceri online din întreaga lume. Vrem să împărtășim din experiența noastră și să ajutăm la modelarea ecosistemului de startup-uri din Europa", declară Alexander Kudlich, membru al Consiliului de Administrație și Director General al grupului Rocket Internet.

Fondat anterior sub patronajul lui Carlos Moedas, Comisar European pentru Cercetare, Știință și Inovare, acest eveniment are ca scop să susțină scena tehnologică prosperă a Europei și să aducă recunoaștere celor mai promițătoare startup-uri ale continentului. Beneficiind și de cunoștințele și resursele unor parteneri universitari și de cercetare precum INSEAD, Ashoka și RWTH Aachen University, DT50 reunește o multitudine de surse de experiență pentru a sprijini ecosistemul digital al Europei.

Startup-urile din UE și din țările membre AELS pot aplica la www.dt50.org până la 22 septembrie 2019.

Premiile acoperă întregul spectru al ecosistemului vizând următoarele categorii:

  • Startup-uri B2B
  • Startup-uri B2C
  • Startup-uri de tip early stage
  • Startup-uri cu impact social.
  • Aplicațiile vor fi evaluate de juriul executiv al DT50, un grup de experți selectați foarte atent, veterani în dezvoltarea de companii și mentorat în această privință. Numele acestora vor fi anunțate în curând. În acest an vor fi selectați 50 de finaliști cărora li se va oferi oportunitatea de a-și prezenta afacerile pe scenă, în direct, și de a întâlni diverși investitori la TechCrunch Break în Berlin. Membrii juriului vor selecta apoi un câștigător pentru fiecare categorie.

    Câștigătorii vor avea parte de sesiuni intensive de mentorat, programe de consultanță și coaching din partea tuturor partenerilor DT50. Ei vor avea acces la o vastă rețea de lideri de decizie care îi vor ajuta să își dezvolte afacerile mai rapid. Câștigătorii categoriilor “Cel mai bun startup cu impact social”, respectiv “Cel mai bun startup de tip early stage” vor primi câte un premiu în valoare de 25.000 de euro.

    "La DT50 este vorba de mai mult decât o ceremonie care se încheie cu o premiere. Câștigătorii primesc sprijin individual și direct din partea jucătorilor de succes la nivel mondial pentru a-și crește afacerile. Și ajută întregul ecosistem tehnologic european să devină mai competitiv", spune Konstantin Mehl, fondator și CEO al Kaia Health și câștigător al DT50 în 2018.

    "Economia europeană tehnologică se bucură de o atenție deosebită acum. Dorim să fim un partener de ajutor pentru startup-uri aflate în diferite etape de dezvoltare, de la fondatori care au un concept la cei care sunt în faza de scale-up. Crearea de oportunități pentru toată lumea se află în centrul activității noastre și oferim o serie de instrumente, produse și programe pentru a ajuta startup-urile să crească și să aibă succes. DT50 este o oportunitate interesantă care ajută noua generație de talente să se dezvolte mai repede, prin accesul la networking și mentoring de calitate", afirmă Sandra Fründt, Director de Marketing la Google.

     



    Citeste si