BizTool.ro: Călin Biriș, specialistul în marketing care te ajută să aduci pe piață o companie relevantă

Ca antreprenor la început de drum, nu trebuie să fii specializat pe absolut toate aspectele ce țin de coordonarea afacerii tale. Sunt câteva zone pe care trebuie să te concentrezi, pentru ca firma ta să devină cunoscută, însă, dacă nu știi contabilitate, legi, acte administrative sau design, poți lăsa aceste departamente pe mâna experților. Am strâns pentru tine acești specialiști pe BizTool.ro.  

Mai exact, pe BizTool.ro, proiect powered by start-up.ro, poți să găsești un specialist, ori poți deveni chiar tu specialist și să le oferi din experiența ta celor care își construiesc acum afacerea. BizTool.ro face curat în toate căutările pe care le faci pe Google după un specialist în grafică, în marketing sau avocat bun.

Am adus alături de noi pe BizTool.ro câțiva specialiști cunoscuți în domeniile lor de activitate. Alături de ei am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității.

Unul dintre ei este Călin Biriș, Senior Partner al agenției Loopaa Marcom din Cluj-Napoca, fondatorul Online Mastery (programul online cu lecții video de la A la Z despre Marketing Online) și a primei agende de Marketing Online din România. 

Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.

Călin își oferă expertiza în marketing pentru a-i ajuta pe utilizatorii platformei BizTool.ro ”să-și aducă companiile la zi pe partea de marketing și comunicare online și să-și depășească competitorii”.

BizTool.ro - strategii de promovare

”Viziunea mea este să ajut afacerile să folosească cu adevărat puterea online-ului”, spune Călin, care a mai fost director de marketing și în două dintre cele mai cunoscute branduri din online-ul românesc, Trilulilu și Zonga, și a condus, vreme de 4 ani, asociația de tineri profesioniști în marcom, IAA YP Cluj.

Din punctul său de vedere, zona de marketing este parte integrantă a structurii oricărei afaceri. ”Indiferent de domeniul de activitate în care lucrează o companie, are nevoie de o strategie și un mix de marketing potrivit pentru a fi relevantă în piață”, afirmă Călin.

Astfel, făcând o analogie destul de simplă – ”haina îl face pe om” - Călin spune că marketing-ul definește succesul sau eșecul unei companii. ”Marketingul online stabilește companiile care vor fi relevante în următorii ani. Cele care vor ignora online-ul vor avea de suferit”, declară el.

Indiferent de domeniul de activitate în care lucrează o companie, are nevoie de o strategie și un mix de marketing potrivit pentru a fi relevantă în piață

Astfel, prin serviciile pe care le oferă Călin poate ajuta antreprenorii și managerii de marketing să-și aducă firmele la zi pe partea de marketing și comunicare online, scopul final fiind acela de a-și depăși competitorii. ”Ceea ce ofer poate să facă diferența dintre un business care se descurcă de pe o zi la alta datorită referințelor venite de la clienți și o afacere care crește exponențial și nu depinde doar de factori pe care nu-i poate controla”, adaugă Călin Biriș.

Marketingul online stabilește care companii vor fi relevante în următorii ani. Cele care vor ignora online-ul, vor avea de suferit

Concret, alături de colegii săi din agenție, Călin realizează analize de piață, face planuri strategice și tactice de acțiuni de marketing și implementeză tot ceea ce ține de comunicare online și offline. ”Agenția are departemente de creație, marketing online și project management, care pot realiza tot ce are nevoie o companie pe parte de comunicare și planificare de marketing”, completează el.

Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.

Pe BizTool.ro am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității. De ce ar trebui să te folosești de ea?

BizTool.ro - comunitate și puterea online-ului

”O comunitate oferă antreprenorilor inspirație, educație, coaching și mentoring, angajați, parteneri și clienți. Cred în puterea comunităților de a ajuta afacerile să se dezvolte mult mai puternic decât cele care se lansează, sau îți desfășoară activitatea, într-un mediu izolat. Vezi exemplul comunităților IT din Cluj, Timișoara, Iași, cât de mult au contribuit la dezvoltarea afacerilor”, spune Călin Biriș.

În opinia sa, antreprenorii de la noi ar trebui să lase deoparte invidia și să aleagă colaboarea pentru a crește împreună afaceri sănătoase și durabile.

”Conform unui studiu realizat la nivel național de către GFK 80% dintre români sunt invidioși cu precădere în situații profesionale. Cred că această invidie ar trebui transformată în inspirație”, este îndemnul său.

O comunitate oferă antreprenorilor inspirație, educație, coaching și mentoring, angajați, parteneri și clienți

”Îmi doresc ca toți antreprenorii să învețe cum să aibă afaceri mai competitive în online. Dacă vor face acest lucru, vor găsi mai apoi resursele și timpul necesar pentru a crește business-urile lor pentru că vor știi unde să caute și ce să facă pentru a câștiga mai mulți clienți din online”, concluzionează Călin.

Așa cum spuneam mai sus, Călin Biriș este unul dintre specialiștii pe care îi regăsiți pe platforma BizTool. Dacă vreți să vă numărați printre experții care-și pun la dispoziție cunoștințele, ne puteți da un mail pe adresa office@biztool.ro.

Am mai povestit despre BizTool.ro și aici: 

Gabriela Bejan, omul de Marketing, priceput la scris și la vorbe: ”construiește planificat, cu obiective clare în minte”

BizTool.ro: Alexandra, artistul care-ți va face logo-uri memorabile

Ana-Maria Udriște, avocatul care face Dreptul să fie simplu și-ți explică de ce ai nevoie să planifici pe termen lung

BizTool.ro – Toma Grozăvescu, omul de marketing care folosește tehnici folosite de Facebook și Uber ca să-ți crească business-ul



Citeste si