BlaBlaCar intră pe profit și estimează 50 de mil. de pasageri în 2018

Startup-ul francez BlaBlaCar, activ pe segmentul de carpooling, a dat publicității câteva date interesante în ceea ce privește evoluția business-ului.

Potrivit informațiilor citate de TechCrunch, francezii au reușit să devină profitabili în acest an, iar oficialii BlaBlaCar estimează că în acest an vor avea 50 de milioane de utilizatori. Acest lucru ar reprezenta o creștere de 40% comparativ cu anul trecut.

În acest moment sunt 65 de milioane de utilizatori înregistrați pe platformă, 15 milioane dintre aceștia fiind doar în Franța. Serviciul este disponibil în 22 de țări, inclusiv în România.

Un studiu recent realizat de iSense Solutions arată faptul că, în țara noastră, 34% dintre persoane au auzit de BlaBlaCar (în același timp, 75% dintre români au auzit despre Uber și 26% despre Taxify), iar 8% au folosit acest serviciu de carpooling.

BlaBla Car este o companie lansată în 2006 și este cea mai mare comunitate din lume de carpooling pe distanțe lungi – distanța medie a călătoriilor este de aproximativ 340 de kilometri. Din 2015, BlaBla Car este prezent și în țara noastră.



Citeste si