Black Friday 2020 la Workspace Studio: reduceri până la 50% la scaunele office pentru un work from home confortabil

Workspace Studio, companie specializată în soluții de amenajare orientate către ergonomie și partener unic acreditat al Herman Miller în România, demarează campania de Black Friday 2020 cu reduceri de până la 50% la piesele de mobilier din magazinul online lansat recent și din showroom-ul din Sky Tower.

Campania de Black Friday desfășurată de Workspace Studio include scaunele emblematice de la Herman Miller și va fi activă timp de 24 ore, pe 13 noiembrie. 

Black Friday 2020 la Workspace Studio - produse în shop-ul online

În contextul celor mai recente decizii ale autorităților privind restricțiile sociale, angajații care lucrează acasă și părinții ai căror copii fac școală online pot regăsi pe webshop-ul Workspace Studio soluții pentru amenajarea unui spațiu ergonomic de lucru, astfel încât sănătatea și productivitatea să nu le fie afectate. 

”Este primul Black Friday la care participăm, magazinul online fiind lansat luna trecută. Am decis să acordăm reduceri fără precedent, până la 50%, la scaunele Herman Miller, cele mai bine vândute piese de mobilier ergonomic din portofoliul nostru. Este evident că munca și școala de acasă vor continua, iar Black Friday devine un eveniment interesant pentru vânzările de mobilier ergonomic”, afirmă Horațiu Didea, Managing Partner Workspace Studio.

Recent, Workspace Studio anunța intrarea pe piața de retail online după o investiție de 100.000 de euro în platformă și stocurile inițiale dedicate. În primele 9 luni ale acestui an, Workspace Studio a avut o cifră de afaceri de 6.5 milioane de euro.

Contextul actual și creșterea cererii de mobilier ergonomic pe segmentul rezidențial în ultimele 6 luni a determinat Workspace Studio să se extindă pe piața de retail cu un magazin online care cuprinde produsele cele mai solicitate de acest segment de clienți.

Astfel, în oferta de produse a shopului online au fost introduse într-o primă etapă scaune ergonomice Herman Miller, produse pentru care interesul a crescut cu 300% în perioada martie – septembrie 2020. 

Compania vizează ca până la finalul anului magazinul online să genereze vânzări de peste 100.000 de euro. În contextul în care mulți angajați continuă munca de acasă, interesul pentru scaunele ergonomice este în continuă creștere, având în vedere nevoia de a amenaja un spațiu de lucru confortabil și ergonomic în locuință pentru a-și menține productivitatea și sănătatea.



Citeste si