Bolt Food, disponibil în București

Bolt lansează serviciul de livrare de mâncare pe piața din România, primul oraș în care platforma este disponibilă fiind București. Anunțul a fost făcut prin-un mail trimis utilizatorilor serviciului de ridesharing Bolt.

Pentru a folosi serviciul Bolt Food, utilizatorii trebuie să descarce aplicația Bolt Food, aceasta le va oferi sugestii de restaurante în funcție de zona în care se află. Cu ocazia lansării nu se percepe nicio taxă de livrare (în limita unei distanțe de 4 km), clienții plătind doar pentru mâncarea comandată.

Momentan, serviciul de livrare nu acoperă toate zonele din București (de exemplu, în zona 1 Decembrie-Ozana nu apar încă restaurante în aplicație). Potrivit informațiilor noastre, având în vedere experiența din alte țări în care serviciul este disponibil, harta de acoperire a serviciului Bolt Food în București se va modifica permanent, în funcție de listările restaurantelor pe platformă. Acum sunt 100 de restaurante listate în Bolt Food.

Serviciul de ridescharing Bolt a lansat încă de anul trecut serviciul de livrare de mâncare, compania din Estonia intrând în competiție cu Uber Eats, foodpanda, Glovo sau Takeaway.

Inițial, serviciul Bolt Food a fost disponibil doar în Tallinn, planul fiind de a acoperi mai multe orașe din Letonia și Lituania, iar din 2020 să fie extins în Europa și Africa.

Recent, Bolt a primit o investiție de 100 de milioane de euro și continuă să-și extindă toate segmentele de servicii, de la ridehailing la micromobilitate și livrare de produse alimentare, în Europa și Africa.

În ultimele luni, Bolt a accelerat extinderea serviciului său de livrare a produselor alimentare, Bolt Food, pentru a acoperi 12 țări și a lansat Business Delivery, un serviciu menit să ajute furnizorii care au nevoie de un partener de distribuție, oferind livrare în aceeași zi.

Anunțul Bolt privind lansarea serviciului de livrare de mâncare vine în aceeași lună în care competitorii din ridesharing, Uber, au anunțat retragerea serviciului Uber Eats din țara noastră, dar și din alte piețe, acesta nemaifiind disponibil din data de 3 iunie.

Între timp, Tazz by eMAG, o altă platformă care livrează și mâncare, printre altele, a anunțat faptul că va coopta o parte din echipa Uber Eats în frunte cu directorul de vânzări cu scopul de a dezvolta rețeaua de restaurante locale partenere și piața din București. 

Restaurantele care doresc să se înscrie în cadrul serviciului Bolt Food o pot face accesând acest link.

Oferta de lansare a serviciului Bolt Food cuprinde livrarea gratuită pentru o perioadă de 7 zile.

”Livrarea de mâncare a devenit un serviciu foarte solicitat în ultimele două luni și foarte necesar. Este motivul pentru care am grăbit cât am putut de mult pregătirile pentru lansarea sa, mobilizând toate resursele locale de care puteam dispune și reușind să-l aducem pe piață în numai câteva săptămâni. În mod normal, lansarea unui nou serviciu durează câteva luni și are alocate resurse dedicate, însă în acest caz oportunitatea de piață și dorința noastră de a le oferi partenerilor noștri noi surse de venit au primat, serviciul fiind pus la dispoziția clienților într-un timp record”, a declarat Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România, într-un comunicat de presă.

Pentru a comanda mâncare, utilizatorul trebuie să descarce aplicația Bolt Food din App Store sau Google Play, unde poate vedea restaurantele disponibile și meniurile acestora. Înainte de a confirma comanda, aplicația va afișa prețul și timpul estimat de livrare. Pentru a plăti comanda, utilizatorul trebuie să introducă datele cardului bancar în aplicație. Toate livrările Bolt Food implică o interacțiune minimă între oameni. Astfel, utilizatorul poate indica în aplicație locul unde curierul va lăsa comanda.

Bolt Food în București

”Activitatea noastră este bazată pe eficiență, astfel încât putem pune la dispoziția clienților, curierilor și partenerilor noștri cea mai bună ofertă de pe piață. Situația curentă a dus deja la schimbări mari de comportament în ceea ce privește livrarea din partea restaurantelor. Bolt oferă un preț mai mic de livrare în comparație cu alte platforme, asigurând, în același timp, pentru livratorii săi, cel mai bun suport. Pentru restaurantele care lucrează cu Bolt Food, baza noastră de clienți fideli - oameni care sunt deja atașați de brand, sunt familiarizați cu utilizarea aplicațiilor și cu plata prin card – este o comunitate extraordinară la care pot avea acces”, a adăugat Cristian Sălceanu.

În acest moment, comenzile pot fi plasate la peste 100 de restaurante în București, iar pe parcurs, noi restaurante vor fi adăugate frecvent în aplicație, printre ele fiind atât mari rețele internaționale, cât și restaurante românești de top. În prezent, livrarea este posibilă pe o rază de 8 km de la locul comenzii în aria de livrare, iar aceasta va fi extinsă în curând.

Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori în peste 35 de țări la nivel global. Bolt Food a fost lansat pentru prima dată în Estonia, în luna august 2019, serviciul fiind disponibil acum în 13 țări.

Restaurantele și livratorii se pot înscrie pe: food.bolt.eu



Citeste si