Românii care te anunță când vorbește lumea despre tine

O echipă de români a lansat BrandMentions, un instrument prin care monitorizează prezența online a businessurilor.

Platforma fondată în urmă cu 2 ani și testată până luna aceasta se adresează tuturor antreprenorilor care au un business cu prezență online. BrandMentions permite monitorizarea mențiunilor atât la nivel global, cât și la nivel regional.

Motorul de colectare a mențiunilor urmărește zona de web, presă, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, precum și alte platforme video relevante. Platforma este disponibilă în limba engleză, dar poate fi utilizată oriunde în lume.

Platforma BrandMentions a fost dezvoltată de o echipă de 13 oameni, coordonată de Răzvan Gavrilaș, CEO BrandMentions & cognitiveSEO (o companie prezentă pe piață de 6 ani).

“Am fost dezamăgit de alertele trimise de servicii similare. O parte dintre ele nu acopereau partea de social, iar pe partea de mențiuni web erau foarte slabe. Voiam să fiu anunțat cât mai rapid dacă am fost menționat undeva în presă, web sau pe rețelele sociale”, a declarat acesta.

BrandMentions are o interfață user-friendly, iar pentru a-ți monitoriza brandul, creezi un proiect pe baza cuvintelor-cheie care îl definesc. Instrumentul urmărește în timp real menționarea cuvintelor respective. Brandurile mari pot fi monitorizare pe fiecare țară în parte, pentru a urmări evoluția regională.

“Am lucrat mult la curățarea datelor, pentru a nu trimite alerte false în legătură cu mențiunile. Există o piață mare pentru acest tip de produs, este simplu de utilizat și necesar oricărei persoane care deține un business online. Te ajută să răspunzi celor care te menționează online, iar acest lucru creează mai mult awareness asupra produsului tău. De asemenea, poți să îl folosești pentru a-ți monitoriza competitorii. Astfel, vei obține informații prețioase despre cât de des sau rar sunt menționați online, dar și despre participări la conferințe, recenzii negative și nu numai”, a completat Răzvan.

Serviciile complete oferite includ: Brand Monitoring, Competitor Spying, Reputation Management, Media Monitoring, Business Intelligence, Publishing. Până în acest moment, există 11.836 de early adopters, care au început să se înregistreze încă din octombrie 2015.

Cei mai mulți utilizatori sunt din Marea Britanie, Statele Unite, Australia și România, iar cel mai apreciat serviciu este cel de trimitere zilnică a unui e-mail cu toate mențiunile noi ale brandului/produsului.

Numărul de branduri monitorizate până la ora actuală se ridică la 5.247. BrandMentions este, în prezent, una dintre cele mai mari baze de date globale a mențiunilor, accesibilă atât businessurilor aflate la început de drum, cât și celor foarte mari. Există trei tipuri de abonamente adaptate în funcție de nevoile utilizatorului, care pot fi activate după o perioadă gratuită de testare.

Printre țările monitorizate se numără SUA, Marea Britanie, România, Argentina, Australia, Brazilia, Canada, Croația, Grecia, Germania, Ungaria, India, Irlanda, Israel, Japonia, Coreea de Sud, Portugalia, Rusia, Serbia, Singapore, Emiratele Arabe Unite sau Taiwan.



Citeste si