Brico Dépôt își lansează serviciu de livrare la domiciliu pentru comenzi online

Începând de luna februarie, Brico Dépôt lansează serviciul Click & Delivery pentru comenzi online, cu livrare la domiciliu.

Fie că doresc să înceapă un proiect nou de amenajare sau să își redecoreze casa, clienții Brico Dépôt își pot comanda și plăti produsele de bricolaj preferate direct pe site-ul www.bricodepot.ro, alegând livrarea la domiciliu, simplu și rapid.

După plasarea comenzii online, aceștia au la dispoziție două modalități de plată pentru a achita produsele: prin intermediul cardului bancar (debit sau credit, integral sau în rate cu 0% dobândă, emis de băncile partenere), respectiv prin transfer bancar sau ordin de plată.

Lansarea acestei noi funcționalități vine în completarea altor servicii dezvoltate în ultima perioadă de Brico Dépôt pentru a accelera digitalizarea. De exemplu, prin serviciul Click & Collect, Brico Dépôt oferă clienților săi posibilitatea de a comanda online produsele de care au nevoie, având opțiunea de a le ridica din magazinul dorit, în maximum 4 ore de la plasarea comenzii.

“În această perioadă, în care digitalul câștigă tot mai mult teren, ne-am adaptat și am căutat cele mai potrivite soluții pentru a rămâne cât mai aproape de clienții noștri. Toate aceste noi facilități, inclusiv cea pe care o lansăm astăzi, au fost dezvoltate de echipa noastră într-un ritm foarte rapid, pentru a răspunde în mod eficient noilor obiceiuri de consum și nevoi ale clienților. Serviciul Click & Delivery reprezintă, astfel, o etapă firească în consolidarea strategiei noastre digitale și în dezvoltarea noastră ca business”, a menționat Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România.



Citeste si