Business-ul Huawei la 9 luni: punctele forte pentru creștere

Huawei a anunțat recent rezultatele financiare pentru primele trei trimestre ale anului 2020.

În această perioadă, Huawei a generat venituri de 671,3 miliarde CNY (circa 100 de miliarde de dolari) , o creștere de 9,9% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Marja de profit net a companiei în această perioadă a fost de 8%. În primele trei trimestre ale anului 2020, rezultatele companiei Huawei au îndeplinit așteptările.

Pe măsură ce lumea se confruntă cu pandemia de COVID-19, lanțul de aprovizionare global al Huawei este supus unei presiuni intense, iar producția și operațiunile sale se confruntă cu provocări semnificative. 

Pe viitor, Huawei își va intensifica punctele forte în tehnologiile ICT precum AI, cloud, 5G și computing pentru a oferi soluții bazate pe scenarii, pentru a dezvolta aplicații pentru industrii și pentru a transmite valoarea rețelelor 5G alături de partenerii săi.

Obiectivul declarat este de a ajuta întreprinderile să-și dezvolte afacerea și de a ajuta guvernele să stimuleze industria internă, să sprijine elementele constitutive și să îmbunătățească guvernanța generală.



Citeste si