Câștigătorii Startarium PitchDay: startup-urile pe care să le urmărești în 2018

Programul Startarium și-a desemnat câștigătorii în cadrul competiției Pitch Day. Dintre cele 130 de startup-uri înscrise în competiției, 70 au fost selectate și invitate pentru semifinala și finala din 27 noiembrie.

În cadrul acestei ediții, marele câștigător Startarium PitchDay și al premiului de 70.000 de euro a fost NALU underwear. Locul II și premiul de 20.000 de euro a fost obținut de LifeBox, iar locul III și cei 10.000 de euro au fost câștigați de Stația de Joacă.

Ce este Startarium PitchDay?

PitchDay este un proiect Startarium, o platformă online de educare și susținere a antreprenorilor din România, dezvoltată de Impact Hub și ING. Desfășurat pentru prima oară în 2016, Startarium PitchDay include atât o componentă educațională și inspirațională prin sesiunile de conferințe și dezbateri, cât și o competiție prin care startup-urile pot obține finanțări în valoare totală de 100.000 de euro.

Cum se desfășoară competiția PitchDay 2017?

Până pe 23 octombrie 2017, antreprenorii cu o afacere de 1-3 ani din întreaga țară s-au putut înscrie pe site-ul competiției. După etapa de preselecție a înscrierilor online, cele mai bune 100 de startup-uri au fost invitate la un interviu, pentru a fi evaluate de juriu. În acel moment, 70 au fost selectate și invitate pentru semifinala și finala care vor au avut loc la București pe 27 noiembrie. Juriul a ales 10 finaliști care au urcat pe scenă pentru a susține un pitch de 3 minute în fața audienței.

Finaliștii Startarium PitchDay au fost  Atlas, Bodyshape Transformation Centre - Bucharest, CargoPlanning, Connected Medical Devices, iOLA, LifeBox, NALU underwear, Romania Textile Design, Stația de Joacă, Ubikubi.

 



Citeste si