Ce ai de făcut ca să-ți crești afacerea în 2018?

Nu lăsa pe mâine ce poți face azi este o zicală ce se poate aplica foarte bine și în antreprenoriat. Mai avem doar câteva luni până la finalul acestui an, și dacă simți că startup-ul tău ar putea merge și mai bine și ți-ai propus să începi, trumfător, anul viitor, poate că ar fi cazul să iei atitudine.

Așa că, pentru ca 2018 să devină anul de creștere pentru afacerea ta, fă un singur lucru: investește masiv în oameni de vânzări chiar de acum. Adică nu evita să angajezi oameni care-ți pot vinde produsele și, mai ales, oferă-le acces la traininguri pentru a-i ajuta să se perfecționeze constant.

Chiar că te-ar putea costa mai mult, o echipă de vânzări foarte bună se poate dovedi a fi motorul de creștere al afacerii tale. Și asta pentru că aceștia sunt cei care vor reuși să-i facă pe potențialii tăi clienți să cumpere produsele sau serviciile pe care le dezvolți. Alături de tine, ei vor fi ambasadorii afacerii tale.  

Photo by Craig Whitehead on Unsplash



Citeste si