Clujenii de la Narcoffee Roasters deschid prima cafenea la București

Rețeaua de cafenele de specialitate Narcoffee Roasters, lansată în Cluj-Napoca de către Marceluș Suciu, fondatorul Marty Restaurants și Dan Isai, fondatorul Salad Box, inaugurează luna aceasta prima cafenea din București.

Prima locație Narcoffee Roasters din Capitală va funcționa în incinta centrului comercial AFI Palace Cotroceni. În luna martie, cei doi antreprenori clujeni ne precizau că echipa din București este în curs de formare, iar prima cafenea de aici urma să fie deschisă în cel mult o jumătate de an.

Cafeneaua dispune de o suprafață de peste 110 metri pătrați (interior și terasă) și este cea de-a patra unitate din rețeaua proiectului clujean și prima din Capitală. Mizând pe specialități pe bază de cafea de origine, fondatorii anticipează în prima lună de funcționare peste 10.000 de clienți în noul spațiu.

”Observăm deja o evoluție în rândul consumatorilor de la o banală „cafea cu lapte” la una de origine, însă considerăm că pentru a educa și stârni interesul unui public specializat cât mai amplu, este necesară prezența unei rețele puternice, cu locații în toate marile orașe”, motivează Marcelus Suciu, co-fondator Narcoffee Roasters, decizia de a extinde conceptul la nivel național. 

Noua locație face parte din planul fondatorilor de a ajunge la minim 6 unități în orașe cheie din țară până la finalul acestui an, investița totală pentru întregul proiect fiind de 500.000 de euro.

Ca și în cazul locațiilor din Cluj, meniul cafenelei din București se împarte în două categorii: meniu pe bază de espresso, adică specialități de cafea precum flat white, long black sau latte și un meniu pe bază de cafea la filtru, precum V60, Chemex, Aeropress sau Cold Brew. În plus, meniul mai include și infuzii de ceai negru Indian sau Matcha, precum și răcoritoare din fructe presate la rece.

Nu în ultimul rând,  clienții vor putea alege și dintr-o gamă variată de preparate sărate, patiserie și dulciuri, o noutate față de locațiile din Cluj fiind mâncarea proaspătă, gătită zilnic cu diferite ingrediente, de la somon gravlax până la piept de curcan sau pastramă de vită făcută în casă.

”Ținând cont de sezonalitate și de preferințele publicului, credem că printre cele mai populare produse se vor regăsi cappuccino, flat white, iced latte și Cold Brew la sticlă, cea din urmă reprezentând o cafea infuzată la rece timp de 12 ore, pe bază de cafea de origine din Kenya, îmbuteliată de către noi”, a menționat Marius Nica, head barista în cadrul Narcoffee Roasters.

Narcoffee Roasters este un concept de cafenele de specialitate fondat de către doi dintre cei mai importanți oameni de afaceri clujeni din domeniul HoReCa, Marcelus Suciu și Dan Isai, cu o investiție inițială de 500.000 euro, sumă necesară pentru extinderea rețelei în Cluj și București. În acest moment, rețeaua numără 4 locații în cele două orașe, iar pe termen mediu, Narcoffee Roasters vizează francizarea conceptului și în SUA.

Materia primă este adusă din țări precum Costa Rica, Etiopia, Guatemala sau Columbia și atent pregătită sub supervizarea lui Marius Nica, campion național de latte art și în primii 10 profesioniști mondiali la cup tasting.       



Citeste si