Ce este știrea de coloană? În jurnalismul ziarelor printate era o știre scurtă, aproape ca un tweet al zilelor noastre, care rezuma informația esențială pe scurt. Era cel mai pur mod de a face jurnalism.

Astăzi internetul a făcut ca știrea de coloană să dispară. În epoca afișărilor cu orice preț, numărul știrilor a crescut, iar astăzi mai mult de jumătate dintre știrile de pe un site ar fi putut fi simplu știri de coloană. “The New York Times” are motto-ul “All the news that fit to print”, adică toate știrile care au încăput sau meritat să fie în ziar. Dar pe vremuri ziarul avea o limită, internetul nu are.

Voi, cititorii, aveți nevoie doar de informație simplă și eficientă, într-o epocă mereu grăbită. De asta vă plac newsletterele.Din acest motiv, start-up.ro, un site al antreprenorilor și poveștilor lor, al lucrurilor făcute diferit, se întoarce la origini. La știrea de coloană și la a prezenta informația nu în multiple materiale, ci în unele eficiente pentru antreprenori, manageri și tineri care ne citesc.

Veți găsi în continuare informații despre programele de susținere ale startup-urilor, produsele cele mai interesante, finanțările disponibile pentru antreprenori și proiectele care ne-au făcut să ieșim în evidență în ultimii 9 ani.