Coronavirus | Livrare gratuită pe Uber Eats. Măsuri la alte platforme de livrare

În această perioadă de criză, restaurantele locale au mari dificultăți în a-și desfășura activitatea și în a supraviețui impactului provocat de Covid-19. Platforma de livrare de mâncare Uber Eats vine în ajutorul acestora și al utilizatorilor.

Uber Eats a decis ca, începând de astăzi, să renunțe la taxa de livrare pentru toți utilizatorii din România și din multe alte piețe din Europa Centrală și de Est, până pe 22 martie. 

Pentru a beneficia de livrare gratuită pentru 10 comenzi, utilizatorii trebuie să activeze codul promoțional LIVRAREGRATUITA.

Citește aici despre măsurile luate de foodpanda, Glovo sau Takeaway.com.

Platforma EuCeMananc poate lăsa livrările direct la ușă. 

Mai jos găsești o declarație a directorului Uber Eats din Europa de Nord, Centrală și de Est - Charity Safford - alături de alte informații care sperăm să vină în ajutorul tuturor celor care folosesc platforma în următoarele săptămâni:

Charity Safford, Director Uber Eats Europa de Nord, Centrală și de Est: ”Având în vedere că majoritatea clienților aleg să stea acasă, vrem să fim alături de comunitățile din România și să le sprijinim în această perioadă dificilă. Am început să informăm utilizatorii despre cum pot solicita în aplicație ca mâncarea să le fie lăsată în fața ușii și am renunțat la taxa de livrare pentru ca mâncarea să ajungă la destinație în siguranță și simplu, iar cererea pentru restaurantele locale să crească.”

Informații utile pentru utilizatorii Uber Eats:
  • Utilizatorii Uber Eats au posibilitatea de a introduce în aplicație instrucțiuni specifice pentru livrare, precum “vă rog să lăsați comanda la recepție” sau “vă rog să lăsați comanda în fața ușii”. ”Ca răspuns la îngrijorările legate de coronavirus și a tendinței de a limita contactul direct, am început să îi informăm pe utilizatori în legătură cu aceste opțiuni și, în același timp, grăbim dezvoltarea de noi funcționalități care să facă acest proces chiar mai simplu decât este deja. Sperăm ca acest lucru să vină în ajutorul tuturor celor care folosesc platforma în următoarele săptămâni”, spun oficialii companiei. 
  • Compania a informat curierii la nivel global și le-a oferit sfaturi bazate pe informații din partea Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor despre cum să evite îmbolnăvirea. Aici sunt mai multe informații despre măsurile și sfaturile Uber Eats. 

Coronavirus: citește mai multe despre inițiativele luate de companiile private și cele civice în această perioadă:


Citeste si