Coronavirus |TailPath, gratuitate pentru companiile care au nevoie să urmărească proveniența produselor

Platforma românească TailPath își oferă în mod gratuit serviciile companiilor care au nevoie să urmărească proveniența produselor de-a lungul lanțurilor de producție și distribuție și care au fost afectate de pandemia de coronavirus.

TailPath permite urmărirea și proveniența produselor de-a lungul lanțurilor de producție și distribuție folosind tehnologii de tip blockchain pentru a securiza datele. Misiunea companiei este de a îmbunătăți lanțurile de producție, distribuție și transport și a avea un impact pozitiv asupra calității vieții persoanelor din lumea întreagă.

Platforma TailPath este gratuită până la sfârșitul anului pentru toate companiile care au avut un venit diminuat în această perioadă din cauza COVID-19 și care nu își pot permite să plătească un abonament.

“Trecem cu toții printr-o perioadă dificilă, o perioadă de schimbări și nesiguranță. Cred cu tărie că este datoria noastră să ne ajutăm atât în plan personal, cât și profesional. De aceea am decis să oferim platforma TailPath gratuit, ajutând astfel companiile care ar putea beneficia de produsul nostru, dar nu și-l pot permite. Nivelul de fraudă în lanțurile de producție și distribuție a crescut în ultima vreme și de aceea inițiativa noastră aduce un plus de încredere și trasabilitate într-un moment crucial în care avem nevoie de aceste lucruri, oferind consumatorilor o modalitate de verificare a provenienței și a autenticității produselor”, afirmă Sebastian Cochinescu, CEO TailPath.com.

Rezultatele studiului OECD privind tendințele în comercializarea produselor contrafăcute sau piratate sunt alarmante. Produsele contrafăcute sau piratate au constituit 3,3% din comerțul global și până la 6,8% din importurile Uniunii Europene în 2016.

Grupurile de crimă organizată au un rol important în aceste activități ilicite, folosind profitul generat de comercializarea produselor contrafăcute pentru a-și finanța alte acțiuni ilegale. Acești actori operează rapid într-o economie globală, folosindu-se de toate pârghiile și mecanismele disponibile în economiile cu reguli de guvernare fragile.

Deloitte subliniază că deși noțiuni ca transparența, comerțul corect și sustenabilitatea câștigă teren în rândul consumatorilor și poate afecta deciziile acestora de cumpărare, majoritatea companiilor sunt încă nevoite să lucreze într-un mediu complex și opac al lanțurilor de producție și distribuție. Acest lucru îngreunează trasabilitatea și supravegherea produselor de-a lungul acestor lanțuri.

De aceea trasabilitatea și proveniența produselor este mai importantă acum ca niciodată, mai ales când vine vorba despre produse alimentare, băuturi sau alte produse vitale cum ar fi medicamente sau echipamente de protecție personală (PPE).

Tehnologia TailPath a fost utilizată la exercițiul militar NATO Vigorous Warrior 2019, iar compania Tailpath este membru al Blockchain in Transport Alliance din Statele Unite, contribuind activ la definirea standardelor folosite în lanțurile de distribuție și transport din industriile alimentare, medicale sau de producție a bunurilor de larg consum.

TailPath este prima firmă care utilizează noul blockchain românesc Elrond pentru siguranța datelor din lanțurile logistice. Elrond are un sistem capabil de a procesa peste 15.000 de tranzacții pe secundă și își va lansa curând versiunea publică, iar TailPath va folosi cu succes capacitățile noului blockchain în calitate de partener de încredere.
Orice companie afectată de COVID-19 poate să adauge acum trasabilitate și proveniență produselor sale, înregistrându-se gratuit la această adresă: https://tailpath.com

 



Citeste si