Coronavirus | UiPath, licențe gratuite pentru roboți software pentru spitalele românești

Reprezentanții unicornului românesc UiPath au anunțat o serie de măsuri în sprijinul sectorului public din România în lupta cu criza provocată de Covid-19.

Astfel, UiPath pune la dispoziția spitalelor licențe gratuite și suport tehnic end-to-end pentru a putea folosi platforma de RPA UiPath în activitățile lor de zi cu zi, dar și acces la automatizări deja create. De asemenea, oferta este extinsă și către acele instituții și organizații din sectorul public care gestionează efectele crizei provocate de răspândirea pandemiei de coronavirus.

Unde e nevoie urgentă de automatizare în plină pandemie

În era digitală, activitățile repetitive, cronofage, fără o valoare adăugată majoră pot fi delegate către roboți software, care, cu ajutorul inteligenței artificiale (AI) și machine learning (ML), pot executa sarcini complexe fără întrerupere și fără erori. Capabili să prelucreze volume foarte mari de informații cu rapiditate și acuratețe, roboții software ar putea deveni asistenții digitali ai personalului medical și funcționarilor.

Măsurile anunțate de către UiPath sunt valabile până pe 30 septembrie, cu posibilitatea de a prelungi termenul pe toată durata pandemiei.

UiPath a identificat deja la nivel international puncte fierbinți ale sectorului public unde automatizarea este o soluție rapidă și eficientă, iar în România poate asista, printre altele, la:

-  Recepționarea pacienților în unitățile de urgență – prin automatizarea formalităților de înregistrare a pacienților, personalul medical auxiliar va putea reduce timpii de așteptare. Acolo unde este posibil, roboții software pot accesa într-o multitudine de platforme și aplicații istoricul pacienților oferind informații vitale medicilor în timp minim.

- Facilitarea acordarii de sprijin către categoriile vulnerabile – procesarea nivelului record de cereri electronice pentru acordarea de suport social poate fi automatizată și soluționările vor putea fi eliberate cu rapiditate și fără erori.

Comunitatea RPA își pune la dispoziție experiența

Pe langă măsurile directe de sprijin, UiPath a apelat la cea mai mare comunitate de RPA din lume, iar membrii acesteia au răspuns apelului lansat la mijlocul lunii martie de a ajuta împreună organizațiile care se află în linia întai în lupta cu răspândirea Covid-19 și a limitării efectelor crizei.

Până în prezent, peste 100 de programatori au anunțat că vor să contribuie cu timpul și expertiza lor la dezvoltarea de soluții de automatizare pentru organizații de peste tot din lume, inclusiv prin participarea la evenimente de tip hackathon.

“Trăim într-o perioadă în care cooperarea strânsă între mediul privat și instituțiile publice este vitală. Avem speranța că, printr-un efort colectiv, putem atenua consecințele nefaste cauzate de pandemia COVID-19. Suntem alături de instituțiile publice și organizațiile implicate în gestionarea crizei, oferind sprijin și resurse pentru a asigura continuitate operațiunilor critice, precum cele care implică colectarea și procesarea volumelor mari de date, transmiterea informărilor de interes public, eficientizarea procedurilor de screening și testare sau efectuarea neîntârziată a programărilor pacienților. Credem că nu există un moment mai bun decât acesta să folosim tehnologia disponibilă șă lucreze în favoarea noastră, caștigând timp și viteză în lupta cu aceasta criză globală fără precedent”, spune Răzvan Atim, General Manager Eastern Europe la UiPath.

Recent, reprezentanții unicornului românesc UiPath ne-au vorbit despre măsurile de business continuity pe care le-au luat pentru derularea activităților în firmă pe întreg globul, dar și despre modul în care automatizarea poate ajuta afacerile și instituțiile în aceste momente.



Citeste si