Cosmetic Plant, business în creștere în 2021. Clienții, fanii produselor românești

Producătorul local de cosmetice Cosmetic Plant a încheiat anul precedent cu o cifră de afaceri de 11,3 milioane de lei și anticipează o creștere cu 15% pentru 2021, menținând, astfel, trendința ascendentă înregistrată în ultimii ani.

Potrivit companiei clujene, creșterea afacerilor va fi sprijinită de noi investiții în tehnologie, precum și prin lansările de produse noi care vor completa gamele deja existente, fusion și essential.

”Suntem optimiști în privința anului în care tocmai am intrat, credem că produsele noastre vor fi în continuare apreciate de consumatori. Deși anul precedent a fost unul plin de provocări, am urmat cu neștirbită consecvență planul nostru strategic, iar rezultatele înregistrate ne confirmă eficacitatea lui. Ne bucurăm foarte mult să constatăm că produsele românești sunt din ce în ce mai căutate și mai apreciate de oameni și suntem convinși că produsele noastre, pe care calitatea lor le recomandă, vor câștiga din ce în ce mai mult teren în segmentul nostru de consum. 2020 fiind un an în care mișcarea a fost limitată, a fost naturală migrarea consumatorilor către online. Astfel, media lunară a vânzărilor din segmentul online a crescut cu 73%, comparativ cu 2019”, a declarat Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant.

Printre factorii principali care au contribuit la afacerile din 2020 se numără și succesul produselor din gama fusion, care, la un an de la lansare, au reprezentat 20% din totalul vânzarilor din categoria de produse de îngrijire a tenului.

Produsele deja cunoscute, printre cele mai vândute în 2020

Potrivit companiei, gamele clasice de produse, ce se regăsesc în gama essential - cu gălbenele, cătină, miere, argan, coenzima Q10 și ceai verde - rămân în continuare în preferințele consumatorilor din 2020, dar aceștia s-au arătat interesați și de produsele din gama Vitamina C TETRA – fiolele cu vitamina C și seturile de îngrijire SKIN BOOST, adaptate grupelor de vârstă 30+, 40+ și 50, dar și de noile produse din gama fusion, care a înregistrat un succes foarte mare în primul an de la lansare.

”Acest lucru ne întărește încrederea în direcția de dezvoltare și repoziționare pe care am pornit, demonstrându-ne clar că există o dorință a consumatorilor de a căuta produse ce au la bază ingrediente inovatoare, demonstrate stiințific, premiate și recunoscute internațional. De asemenea, având în vedere contextul pandemic și nevoia generată de acesta, igienizanții – gelul și loțiunea au fost la mare căutare în rândul clienților Cosmetic Plant”, a completat Susana Laszlo.

Cosmetic Plant - produse noi lansate în 2020

Creșterea vânzărilor a fost impulsionată și de produsele noi lansate anul trecut. Astfel, portofoliul Cosmetic Plant a fost extins cu alte 18 produse: gama OZON Sun Care, ce conține creme și emulsii de protecție solară bazate pe un ingredient inovator - uleiul de măsline ozonizat; fiole cu 6% acid hialuronic 4D; fiole cu vitamina C Tetra + seturi de îngrijire SKIN BOOST cu Vitamina C Tetra; ape micelare și produsele care au completat gama Body Care: gel și loțiune igienizantă pentru mâini.  



Citeste si