Cu cardul în mână: tranzacțiile electronice de Black Friday, plus 90% în 2019

Potrivit NETOPIA Payments, unul dintre principalii procesatori de plăți electronice din România, în ziua de 15 noiembrie 2019, când majoritatea comercianților parteneri au derulat campania promoțională Black Friday 2019, numărul tranzacțiilor online cu cardul a crescut cu circa 90% comparativ cu ediția de anul trecut.

Suma medie cheltuită online cu cardul în ediția din acest an a evenimentului de shopping Black Friday a fost de aproximativ 300 lei, în scădere cu 10% față de 2018, datorită reducerilor substanțiale aplicate de comercianți. Cea mai mare tranzacție procesată de NETOPIA Payments în perioada de referință s-a ridicat la circa 44.000 lei și a constat în plata unei comenzi din categoria home&deco.

”Românii au profitat din plin de reducerile aplicate de comercianți în această ediție a campaniei Black Friday. Mulți dintre ei au ales plata online cu cardul, lucru care se poate observa și în creșterea substanțială a numărului de tranzacții procesate, aproape dublu față de anul trecut. NETOPIA Payments și-a reafirmat rolul de partener de încredere al magazinelor online, fiind alături de aceștia 100% din timp, pentru o campanie Black Friday cu 0 incidente”, declară Antonio Eram, CEO și Fondator NETOPIA Payments.

Conform datelor NETOPIA Payments, 55% din totalul tranzacțiilor procesate de Black Friday 2019 au fost realizate de pe dispozitive mobile, cu 5% mai puțin față de o zi obișnuită, ceea ce denotă tendința conform căreia, în ziua de Black Friday, o mare parte dintre români preferă în continuare desktop-ul pentru o accesare mai rapidă a ofertelor speciale ale magazinelor.

În același timp, având în vedere creșterea considerabilă a volumului tranzacțiilor, numărul celor care au ales să facă cumpărături de Black Friday de pe dispozitive mobile a fost în creștere cu 60% comparativ cu ediția precedentă.

Potrivit companiei, una din zece tranzacții înregistrate de Black Friday a fost efectuată instant prin simpla scanare a codului QR afișat în pagina de plată a comercianților online parteneri, prin intermediul aplicației mobilPay Wallet.



Citeste si