Cum percepe antreprenoriatul generația digitală

Tinerii din generația Z, adică aceia născuți după 1995, au țeluri mari și doresc să inventeze ceva care va schimba lumea.

Generația Z, nativii digital, cei care practic s-au născut cu telefonul în mănă și nu-și pot concepe viața fără tehnologie, sunt cei care lucrează pentru a-și plăti studiile universitare, iar jumătate dintre ei au credința că vor ajunge să inventeze lucruri care vor avea un impact semnificativ asupra lumii înconjurătoare.

În plus 41% dintre ei plănuiesc să devină antreprenori. Rezultatele au fost obținute în cadrul unui studiu realizat de OnlineSchoolesCenter.com, citat de entrepreneur.com.

Un alt lucru interesant pe care ar trebui să-l reținem este acela că, în timp ce tinerii millennials (generația Y – cei născuți între 1980 și 2000) lucrează în diferite joburi pentru a face rost de bani, cei din generația Z își doresc să lucreze pentru ei.

Această tendință este în concordanță cu trendurile identificate în antreprenoriat la nivel mondial, unde 74% dintre antreprenori au început afaceri pentru că au urmărit o oportunitate și nu dintr-o necesitate.

Mai multe detalii aflați din infograficul de mai jos. 



Citeste si