Cum să-ți faci cunoscut startup-ul pe net și ce trebuie să știe fiecare antreprenor despre SEO [Știrile zilei – 2 martie]

Ți-ai lansat un startup sau plănuiești să intri în afaceri pe cont propriu? În era digitală, poate că ar fi bine să te gândești să ai o prezență online, chiar dacă activitatea business-ului tău nu se desfășoară acolo. La știrile zilei am găsit câteva sfaturi care ne răspund la întrebarea cum ne facem cunoscut startup-ul pe net, dar și informații pe care orice fondator ar trebui să le știe despre SEO.

Ce mai puteți citi la știrile zilei:

  • Imediat ce ne deschidem un startup, mai ales unul pe zona de tech, visăm deja să-l mutăm în Silicon Valley pentru a avea acces la resurse mai bune. Ar trebui, totuși, să ne grăbim să plecăm din țară?
  • Un tânăr de 18 ani din Slovacia este un adevărat Facebook wiz. Încă de la 11 ani crea campanii pe Facebook pentru branduri mari.
  • Startup-ul American Nearpod a strâns 21 de milioane de dolari pentru a transforma device-urile mobile în unelte de învățare, luându-le din alura de elemente care distrag atenția elevilor în timpul orelor de curs.
[<a href="//storify.com/OanaCosman/stirile-zilei-2-martie" target="_blank">View the story "Știrile zilei - 2 martie" on Storify</a>]


Citeste si