Cursuri online aproape gratuite care te învață să faci bani

Odată ce ai decis să pornești pe drumul antreprenorial e nevoie să înveți constant lucruri despre management, leadership, productivitate sau cum să îți atragi clienții prin campanii de marketing senzaționale.

Azi poți găsi destule resurse care te pot ajuta să te dezvolți ca și antreprenor. Pentru cei old-school, care încă preferă să simtă hârtia unei cărți și să-și sublinieze pasajele pe care le consideră importante, există destule manuale sau biografii ale unor antreprenori de succes.

În cazul pasionaților de tehnologie, care stau aproape toată ziua cu nasul în gadgeturi, există varianta cursurilor online. Am căutat și noi câteva cursuri online cu prețuri rezonabile, sau chiar gratuite, care te învață cum să construiești o afacere frumoasă și profitabilă.

The Essential Guide to Entrepreneurship - Guy Kawasaki: celebrul antreprenor și investitor american ne învață câțiva pați esențiali pentru lansarea unui startup și consuirea unei identități de brand care va atrage constant clienți. Cursul cuprinde exerciții interactive și răspunsuri la întrebări frecvente, ca de exemplu ”Care este momentul în care îți dai seama că ai o idee genială”, ”Cum îți menții optimismul și calmul când totul e împotriva ta”. Cursul se găsește pe Udemy, costă 95 de euro, în mod normal, însă pentru moment la un preț de doar 10 euro.

Leadership: Practical Leadership Skills: ca antreprenor, nu vei conduce doar angajații tăi, ci vei fi un model și pentru industria în care activezi, precum și pentru comunitatea ta. De aceea, ar fi bine să știi cum să îți motivezi oamenii, cum să delegi și cum să fii mai carismatic. Găsiți acest curs pe platforma Udemy, iar prețul, în acest moment, este de 10 euro (redus de la 90 de euro).

Growth Hacking: Free Tools for Small Business Owners: un growth hacker trebuie să înțeleagă concepte complexe de marketing, pentru a le folosi în avantajul său. Cursul va oferi câteva ponturi utile pentru oamenii din startup-uri și îi învață cum să ajungă la o creștere rapidă și sustenabilă a afacerii printr-o abordare de marketing bazată pe date și experimentare.

Idea Validation: From Idea to Paying Customer in One Day: este unul dintre cele mai bine vândute cursuri de pe Udemy și ne învață cum să dezvoltăm ideea unui produs, cum să prezentăm și să validăm produsul în fața clienților sau cum să răspundem în fața unor probleme pe care le ridică aceștia. Cursul costă 10 euro în acest moment, redus de la 95 de euro. 



Citeste si