Dacia îmbunătățește customer service-ul cu un chatbot de la DRUID

DRUID, o companie românească cu clienți din întreaga lume, specializată în soluții conversaționale bazate pe inteligență artificială, a implementat un asistent virtual pentru Dacia România, constructorul auto urmând să îmbunătățească serviciile de customer service.

Punctul principal al proiectului este asistentul virtual dezvoltat pentru a înțelege și a răspunde la întrebările utilizatorilor cu o precizie asemănătoare celei umane.

Prin convertirea propozițiilor în limba română din diverse tipuri de documente (Word, PDF, Excel, etc.) în interogări adaptate pentru sisteme, asistentul virtual recuperează și furnizează eficient informațiile relevante într-un limbaj natural.

Soluția include o platformă web ușor de utilizat pentru definirea și configurarea asistentului. Aceasta dispune de un modul propriu de înțelegere a limbajului natural care recunoaște intențiile și entitățile utilizatorilor și oferă instrumente pentru crearea, editarea și antrenarea răspunsurilor asistentului. 

"Suntem extrem de mândri să colaborăm cu Dacia România. Acest proiect nu numai că evidențiază capacitățile noastre tehnologice, dar și dedicarea noastră pentru îmbunătățirea experiențelor clienților prin soluții bazate pe AI," a declarat Liviu Dragan, CEO al DRUID. 

Viorel Asaftei, Director de Vânzări și Rețea Dacia pentru Europa de Sud-Est, a adăugat: "Implementarea asistentului virtual de la DRUID este o dovadă a angajamentului nostru continuu pentru inovație și satisfacția clienților. Prin integrarea acestei tehnologii avansate, ne asigurăm că rețeaua noastră de parteneri rămâne în fruntea transformării digitale".



Citeste si