Două românce aduc Instagramul în offline. REEA are campanie de crowdfunding pe Startarium

Două antreprenoare din România și-au propus să aducă fotografiile din mediul online, mai exact de pe Instagram, în offine și să le transforme în tablouri memorabile.

Ruxandra Moroșan și Andreea Gheorghe au lansat REEA, o aplicație care imprimă fotografiile preferate ale utilizatorilor de Instagram.

”Am pornit de la faptul că majoritatea ne încărcăm fotografiile preferate pe Instagram, dar de multe ori uităm de ele și de la trendul în creștere de a oferi cadouri sau de a cumpăra obiecte de design interior personalizate. Aplicația REEA este foarte ușor de folosit, utilizatorii trebuind doar să selecteze și să trimită fotografiile preferate, iar noi le printăm, le înrămăm și le expediem, în doar 3 zile”, spune Ruxandra.

Cele două fondatoare ale REEA au cunoștințe în design și finance și au observat o oportunitate în obiceiurile utilizatorilor de Instagram. Dat fiind volumul imens de poze încărcate zilnic (peste 60 de milioane doar pe Instagram), utilizatorii ajung să uite de pozele dragi din timpul anului.

Cum funcționează REEA?

Utilizatorii își aleg pozele preferate, le încarcă în aplicație, iar echipa REEA le imprimă, le înrămează și le expediază, timpul estimat pentru toate acestea fiind de doar 3 zile. Pentru cei care nu au cont de Instagram, pozele pot fi încărcare direct din telefon.

În acest moment, REEA oferă și posibilitatea de a alege un design predefinit de pe website.

Pentru a finaliza versiunea oficială a aplicației, Ruxandra și Andreea au lansat săptămâna aceasta o campanie de crowdfunding pe Startarium, având un target de 2.000 de euro. Proiectul REEA a strâns până acum 409 euro. Le puteți susține pe cele două tinere antreprenoare și proiectul REEA până pe data de 24 noiembrie în cadrul campaniei de pe Startarium.

”Trendul cadourilor sau a obiectelor de design personalizate este în creștere, dar știm cât de provocator poate fi să găsești un cadou original sau un tablou care chiar să te reprezinte. Am pornit de la această nevoie și de la faptul că majoritatea ne încărcăm cele mai frumoase fotografii pe Instagram, dar ajungem să le revedem prea rar. Așa a luat naștere REEA. Campania de pe Startarium ne va ajuta să lansăm aplicația, iar cei care ne susțin să ne atingem cu succes obiectivul își vor primi recompensele la timp pentru sărbătorile de iarnă”, spun Andreea și Ruxandra, cofondatoarele aplicației.

În momentul de față, cele două tinere lucrează la aplicația REEA alături de o echipă de dezvoltatori IT. Susținătorii campaniei pot alege din seria de recompense care include: printuri, felicitări și colaje cu pozele înrămate, prețul unei recompense începând de la 10 euro.



Citeste si