- 18 Martie 2021
DRUID, parteneriat pe piața din Asia-Pacific cu Mobinology Asia: soluții pentru retail și turism
Mobinology Asia este o companie specializată în soluții de marketing automatizat bazat pe analiza interacțiunii oamenilor, în timp ce DRUID este o companie specializată în tehnologii conversaționale pentru organizații care doresc să economisească timp și bani prin intermediul asistenților virtuali inteligenți.
Colaborarea are ca scop promovarea şi creşterea adopției de automătizări conversaționale în industrii ca retail, utilități, turism și alte servicii pentru organizații de pe întreg teritoriul Asiei.
DRUID oferă un mod intuitiv și natural de interacțiune între oameni și mașini, indiferent de canalul de comunicare folosit. Tehnologia DRUID permite dezvoltarea rapidă de asistenți virtuali inteligenți care oferă răspunsuri în peste 45 de limbi cu ajutorul unui motor conversațional proprietar, în timp ce peste 500 de șabloane conversaționale, specifice unor roluri și procese din diverse industrii, asigură un timp rapid de lansare în producție.
Prin colaborarea cu roboți UiPath, DRUID simplifică automatizarea și urmărirea proceselor de afaceri prin comenzi date într-un limbaj natural, simplu şi uman, prin WhatsApp, FB Messenger, MS Teams, Slack, WeChat, Web, sau orice alt canal de comunicare preferat.
”Prin acest parteneriat creștem capacitatea noastră de implementare și aria de expertiză pentru a ajuta clienții să obțină beneficiile celei mai complexe platforme conversaționale de pe piață. Prin adăugarea tehnologiei conversaționale DRUID la soluțiile noastre specializate în marketing automatizat, putem aduce mai multă valoare pieței și portofoliului nostru actual de clienți”, a declarat Kenneth Chung, Head of Sales, Mobinology Asia.
”Mobinology Asia va contribui la valorificarea avantajelor tehnologiei DRUID în toată regiunea APAC. Avem aceași viziune – tehnologiile bazate pe inteligență artificială ne pot face viața mai ușoară prin soluții personalizate, care permit oamenilor să se concentreze mai mult pe luarea deciziilor și pe creativitate, și nu pe activități repetitive. Așteptăm cu nerăbdare primele rezultate ale acestei colaborări”, a spus Irina Dochițu, Channel Manager, DRUID.