Elefant.ro, profit operațional pozitiv în prima jumătate din 2020

Elefant.ro a înregistrat în primele 6 luni ale anului, venituri totale din vânzări în valoare de 21,2 milioane euro, în creștere cu 62% față de perioada similară a anului trecut, când același indicator se ridica la 13,1 milioane euro.

Totodată, pentru prima dată în istorie, compania a înregistrat EBITDA pozitiv în intervalul ianuarie-iunie. Comparativ, în primul semestru din 2019, rezultatul operațional a fost de - 1,2 milioane euro.

Ce este EBITDA și de ce este un indicator important pentru afacerea ta

“Unul dintre cele mai importante obiective cu care am pornit la drum în 2020 a fost atins, ceea ce ne bucură, cu atât mai mult cu cât, în această perioadă aniversăm și 10 ani de la lansarea elefant.ro. Chiar dacă, în privința comerțului online, ultimele 3-4 luni au însemnat o schimbare majoră a pieței care poate s-ar fi întâmplat în câțiva ani, trebuie să privim cu precauție următoarele 6-12 luni în contextul crizei sanitare și economice globale, să investim înțelept și să consolidăm ceea ce am obținut până acum”, spune Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.

Pentru întregul exercițiu financiar, compania prognozează venituri totale de 45 milioane euro și menținerea pe profit operațional.

“Istoric vorbind, primul semestru contează cu 40% la veniturile anuale. Dar, acest an poate fi diferit având în vedere creșterea întregului comerț online în ultimele luni. Tendința s-ar putea inversa în al doilea semestru”, adaugă managerul elefant.ro.

Primul semestru a însemnat pentru elefant.ro și o dublare a numărului de clienți noi în fiecare lună, față de lunile similare din 2019.

De două ori mai mulți clienți au intrat direct pe site-ul elefant.ro pentru a căuta produsele dorite, sărind astfel peste etapa cu motorul de căutare, fapt care certifică notorietatea câștigată de brand în acești 10 ani, dar și o recunoaștere a elefant.ro drept magazinul online în care produsele necesare familiei sunt oricând la distanță de un click.

Plata cu cardul în primele 6 luni a crescut la peste 50% față de o medie de 15% în 2019, iar numărul total de clienți a depășit două milioane.



Citeste si