- 24 Septembrie 2023
ELIAN Solutions, +55% la business în S1 2023 din licențe, implementare și suport
Compania a avut o ascensiune importantă pe fiecare dintre cele 3 direcții specifice de business, respectiv vânzarea de licențe, unde s-a înregistrat o creștere de 81%, serviciile de implementare, care au crescut, de asemenea, cu un procent de 50% ca urmare a livrării de proiecte în mod susținut, și 22% pentru serviciile de suport, față de primele 6 luni ale anului 2022.
În prima parte a acestui an, ELIAN Solutions a livrat 14 proiecte în ritm susținut și cu soluții stabile, upgrade-uri din versiuni vechi și implementări.
În S1 2023, structura cifrei de afaceri s-a schimbat, fiind alcătuită în procent de 44% din licențe, 37% din servicii de implementare și 19% din servicii de suport, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, când ponderea de licențe a fost de 38%, egală cu cea de servicii de implementare, iar cele de suport în cuantum de 24%.
Această diferență între S1 2023 și S1 2022 pe partea de licențe vine ca urmare a măririi numărului de subscripții noi (licențiere Saas pentru clienții noi), plus cerințe de extindere a licențelor deja existente la unii dintre clienții din portofoliu.
”Această performanță reflectă efortul susținut și dedicarea echipei noastre, coroborat cu angajamentul nostru ferm de a oferi soluții și servicii software de calitate superioară. Ne concentrăm acum pe extinderea prezenței noastre la nivel internațional, dar rămânem cu aceeași dăruire alături de clienții noștri din România. Continuăm să fim un partener de încredere și să contribuim la dezvoltarea tehnologică, digitală a țării noastre, construind soluții inovatoare pentru companiile românești.”, menționează Iulian Motoi, CEO ELIAN Solutions.
Pe lângă proiectele curente, ELIAN Solutions dezvoltă mai multe solutii personalizate pe platforma Microsoft Dynamics 365 Business Central pentru verticalele: producție, producție agricolă, imobiliare, retail și distribuție.
În zona de business agro, ca planuri pentru a doua parte a acestui an, ELIAN Solutions continuă dezvoltarea acestei verticale.
Ca prim pas, echipa lucrează la dezvoltarea unei aplicații cu capacitate offline de comenzi. Practic, utilizatorii vor putea plasa comenzi fără să fie conectați la internet, o funcționalitate utilă în zonele în care exista fluctuatii sau lipsa de semnal, precum în fabrici și pe câmp.
Totodată, în portofoliul ELIAN există și 4 aplicații care sunt licențiate de sine stătător, respectiv aplicație de OCR-izare facturi cu o definire extrem de simplă de șabloane noi de facturi - scanare de documente și trimiterea lor în Business Central, aplicație de inventariere mijloace fixe prin scanare, aplicație ClokIn/ClokOut, utilizată de firmele de producție pentru înregistrarea timpilor petrecuți de oamenii din hala de producție, pe comenzi și fluxuri tehnologice și aplicația de Retail, care susține vânzarea cu amănuntul, precum în zona de fast-food.
Pe lângă cele 2 companii din domeniul agro la care a pornit deja live cu soluțiile aplicate în acest semestru, compania ELIAN a demarat implementarea la o altă companie din verticala agro și a semnat un contract nou cu un grup de firme.
Soluția ELIAN ERP SaaS Agro dezvoltată de echipa ELIAN se adresează cerințelor specifice fermierilor și afacerilor din domeniul agricol din România, respectiv producție agricolă, gestiune contracte de arendă, trading cereale, distribuție inputuri pentru agricultură.
Din 2019, ELIAN Solutions a început să presteze servicii și să livreze soluții pentru clienți din Bulgaria, Croația, Germania, Elveția și S.U.A. La nivel de companie, planurile de viitor pe termen scurt și mediu se concentrează pe intensificarea prezenței în zona internațională, cu servicii directe furnizate piețelor din Europa și Statele Unite ale Americii.
Parte a Bittnet Group, în pilonul Business Platforms & Software, ELIAN Solutions activează de peste 15 ani pe piața implementărilor soluției software ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Fondată în 2008, ELIAN Solutions este o companie specializată în furnizarea de servicii de implementare și suport pentru soluția ERP (Enterprise Resource Planning) Microsoft Dynamics 365 Business Central (anterior NAV sau Navision), în regim SaaS (Software as-a-Service), standard sau personalizată. Soluția permite companiilor să cunoască situația stocurilor, a creanţelor şi a datoriilor, să poată previziona cash-flow-ul, să urmărească producţia, centrele de cost.