evoMAG integrează soluția Innoship și reduce costurile de livrare a comenzilor

De la începutul acestui an, retailerul evoMAG a integrat tehnologia Innoship ca parte a strategiei de îmbunătățire a experienței clienților și de reducere a timpilor de livrare a comenzilor.

În această perioadă, evoMAG a reușit eficientizarea costurilor de livrare cu circa 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri. 

Innoship automatizează, astfel, procesul de livrare al comenzilor pentru evoMAG și optimizează interacțiunea dintre magazinul online și companiile de curierat folosite de acesta. Printre principalele beneficii ale soluției Innoship se numără:

  • Notificări automate şi personalizate. Experiența clientului în etapa de post-vânzare este extrem de importantă, de aceea notificările automate şi personalizate transmise prin sistemul Innoship le oferă clienților finali informații în timp real asupra procesului de livrare a comenzilor.
  • Agregator API curieri. Implementarea API-ului Innoship facilitează accesul imediat către orice curier din piața locală sau internațională fără costuri suplimentare de interconectare sau mentenanță. Astfel, complexitatea tehnică de integrare cu sistemele curierilor și serviciile acestora este îndepărtată.
  • Optimizarea costurilor. Soluția Innoship eficientizează costurile cu 15%, analizând performanța serviciilor de curierat din întreaga arie geografică prin intermediul algoritmilor avansați de machine-learning.
  • Vizibilitatea unitară și în timp real a comenzilor. Gestionarea comenzilor de livrare se realizează într-un mod mult mai simplu și eficient, analizând într-un singur panou de control performanța companiilor de curierat și a fluxurilor de date. Această funcționalitate permite decizii de business corecte și rapide.
  • Flexibilitate în alocarea dinamică a comenzilor. Prin modulul avansat de reguli, Innoship oferă ușurință în implementarea particularităților specifice modelului de business.

”Acordăm foarte mare atenție experienței clienților, iar prin parteneriatul cu Innoship ne dorim să le putem oferi livrări mai rapide, eficientizând, în același timp, costurile cu circa 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri. Vizibilitatea completă pe fluxul de livrare, cu alerte în timp real, când apar situații neprevăzute, ne oferă un grad mai mare de adaptabilitate și flexibilitate, și ne sprijină demersul de a satisface și mai bine nevoile clienților noștri”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Peste 70 de clienți companii de retail, eCommerce și distribuție, medii și mari, au ales platforma Innoship, în primul an de la lansare.

”Parteneriatul cu evoMAG se înscrie în strategia noastră de dezvoltare în direcția asocierii cu companii medii și mari, într-un context propice pentru a ne aduce contribuția la evoluția industriei de eCommerce. Prelucrăm, în prezent, peste 35.000 de comenzi zilnic, iar până la finalul anului ne așteptăm să depășim 75.000 de comenzi în fiecare zi, de la peste 250 de clienți, ca urmare a ratei accelerate de adopție a tehnologiei Innoship”, spune Dan Ungureanu, cofondator Innoship.

La mai puțin de 8 luni de la investiția de tip Seed susținută de fondul de investiții cu capital de risc GapMinder VC, Innoship este unul dintre principalii agregatori de servicii de curierat din România, ca urmare a ritmului alert de adopție a soluției pe piață.

Innoship optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crescând performanța de livrare cu până la 15% printr-o alocare dinamică a comenzilor, în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă. Tehnologia Innoship crește calitatea experienței serviciilor de curierat, asigură accesul facil la noi opțiuni de livrare rapidă, în același timp, reducând substanțial costurile cu acest serviciu.



Citeste si