- 19 Iulie 2018
En-gros-ul se mută în digital: Expo Market Doraly vrea 550 de chiriași în magazinul online în 2018
Platforma a fost creată în urma unei investiții de peste un milion de euro și va cuprinde peste 100.000 de produse până la sfârșitul anului. Magazinul online listează, în prima fază, produsele comercianților care ocupă spațiile Expo Market Doraly din Afumați și nu vinde produse sub brand propriu.
În plus, consumatorii beneficiază de prețuri care variază în funcție de cantitatea comandată din fiecare produs și de un cost unic de transport și o singură expediere, indifferent de numărul comercianților de la care comandă.
Lansată la finalul lunii aprilie a acestui an, platforma doraly.ro expune deja 126 comercianți, care vând, pe rafturile virtuale, peste 16.000 de produse electrice și de iluminat, articole pentru casă și grădină, bricolaj, scule, unelte și decorațiuni.
Gama de articole se extinde însă în fiecare zi, iar platforma va cuprinde, până la sfârșitul anului, peste 100.000 de produse. Totodată, proprietarii Doraly se așteaptă ca până la finalul anului să găzduiască pe platformă 550 de importatori, producători și distribuitori, chiriași ai spațiilor Doraly Expo Market din Afumați, pregătiți să-și comercializeze produsele și în piața online.
”Am adaptat doraly.ro nevoilor specifice ale chiriașilor din spațiile Doraly, astfel încât fiecare comerciant să aibă șansa să-și crească vânzările, prin acest nou canal digital, fără să facă efor-turi. Le punem la dispoziție, dincolo de platforma online funcțională, un serviciu propriu de asistență a clienților, o structură logistică care facilitează o singură expediție, chiar și atunci când clientul comandă de la mai mulți comercianți simultan și spații de depozitare pentru crearea stocurilor-tampon, care le permit fluidizarea procesului devânzare”, afirmă Alexandru Rusu, CEO Doraly.
Cifra de afaceri totală a firmelor care își desfășoară activitatea în spațiile comerciale din Expo Market Doraly și se pregătesc să-și vândă produsele și pe internet însumează peste 780 de milioane de euro, în creștere cu 8,5% față de anul precedent.
În 2017, segmentul cash & carry din cadrul Doraly a înregistrat în sine o creștere de 38% a cifrei de afaceri, semnificativ mai importantă decât media generală a parcului comercial. De altfel, de la începutul anului trecut, suprafața totală a spațiilor de acest tip din cadrul complexului a crescut cu 132%, până la 25.000 de metri pătrați, cât ocupă în prezent. Prin urmare, în primul semestru al anului 2019, reprezentanții Doraly își propun deschiderea a două noi pavilioane în segmental cash & carry, în zona cea mai vizitată, cu acces direct din DN2.
Cele 31 de pavilioane ale Doraly sunt vizitate în fiecare an de peste 3 milioane de clienți, persoane fizice și revânzători. Oficialii companiei se așteaptă însă la creșterea numărului de vizitatori, datorită repoziționării parcului comercial către comerțul de tip cash&carry și retail.
Odată cu deschiderea pavilionului X3, cu o suprafață totală de 4.200 de metri pătrați, suprafața închiriabilă totală a ajuns la 84.000 de metri pătrați.
Până în 2020 sunt estimate investiții totale de aproximativ 12 milioane de euro, direcționate către extinderea suprafeței comerciale cu încă 12.000 de metri pătrați și modernizarea pavilioanelor existente.
”Produsele comercianților sunt promovate prin propria noastră infrastruc-tură de marketing, în care investim continuu; un alt avantaj pe care pe acest gen de market-place îl oferă e efectul de piață, care le dezvoltă business-ul prin asocierea produselor fiecăruia cu altele, complementare, ale altui comerciant; noi le promovăm împreună și ambii își cresc, în consecință, volumul de vânzări. E important ca și comercianții români să înțeleagă influența volumelor în business și digitalizarea – dacă rămân conservatori, rămân pe raft”, a mai spus CEO-ul Doraly.
E important ca și comercianții români să înțeleagă influența volumelor în business și digitalizarea – dacă rămân conservatori, rămân pe raft
doraly.ro e un marketplace cu vânzare en-detail și en-gros, dezvoltat și lansat de Doraly în 2018. Înființat în 1993, de către omul de afaceri Gheorghe Iaciu, Expo Market Doraly a fost primul parc comercial specializat în produse alimentare și non-alimentare din România. Dezvoltat pe o suprafață de 280.000 de metri pătrați, pe ambele părți ale șoselei București - Urziceni, în Afumați, Ilfov, Expo Market Doraly dispune de 850 de spații comerciale în 31 de pavilioane, cu o suprafață totală închiriabilă de peste 84.000 de metri pătrați și aproximativ 3000 de locuri de parcare, inclusiv subterane. Parcul comercial găzduiește peste 550 de producători, importatori și distribuitori și o gamă variată de peste 550.000 de produse.