Extindere pentru grupul Flavours: deschide un restaurant Stradale și ajunge la 25 de locații

Stradale, lanț de restaurante cu meniuri create de către Chef Foa, a închiriat o suprafață de 827 de metri pătrați în proiectul de birouri dezvoltat de Forte Partners în zona Tineretului din București. Noul restaurant Stradale este cea de-a 25-a locație din cadrului grupului Flavours.

”Odată cu deschiderea Stradale în U•Center ne extindem rețeaua într-o zonă nouă din București, reușind astfel să ajungem la cât mai mulți clienți corporate, aproape de biroul ori casa lor, acest mix fiind direcția în care noi ne îndreptăm tot mai mult atenția“, a declarat Bogdan Tiu, Director General Flavours Group.

”Prin această nouă locație Stradale deschidem nu doar un restaurant, ci un spațiu de evenimente, un loc perfect pentru petreceri corporate și private, dar și un hub social pentru comunitatea din zonă. Spațiul va beneficia și de o cafenea Mitzu, iar meniurile sunt așa cum ne-am obișnuit clienții, inspirate de bucătării din toate colțurile lumii și reinterpretate, preparate live în fața clienților“, a completat Chef Foa. 

U•Center este situat pe Calea Șerban Vodă, cu acces rapid la parcurile Tineretului și Carol, la mică distanță de stația de metrou Tineretului, la 10 minute de mers pe jos de stația de metrou Timpuri Noi și cu acces facil la mijloace de transport în comun de suprafață.

Flavours a luat naștere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare cum nu se mai găsea în România, sub semnătura lui Chef Foa. Flavours are divizii în București și Cluj, iar livrările se pot face în toată țara.

Brandul Stradale a apărut în 2015. Totodată, dintr-un desert iubit în București, Mitzu s-a dezvoltat firesc într-o cafenea unde poți savura o cafea de specialitate, dulciuri și sendvișuri făcute în casă.

Stradale si Mitzu sunt poziționate în clădirile de birouri tip A, în București, Cluj și Timișoara, în școli private, dar și în instituții, precum Ambasada SUA sau Senatul României.

Bruto este cel mai nou brand al grupului și primul concept à la carte. Creat într-o clădire veche de peste 200 de ani, care adăpostea, pe vremuri, fostele grajduri imperiale, restaurantul se întinde pe două etaje și a păstrat detalii din arhitectura și designul locației, însă a adăugat elemente de pop art care aduc locului un aer fresh, fiind dezvoltat în jurul conceptului Flavours from around the world.

În toți cei peste 20 de ani de activitate, Flavours Group a ajuns la peste 6 milioane de clienți.

În primăvara anului 2021, Mozaik Investments a semnat un parteneriat cu grupul Flavours, susținut de un plan de investiții de 5 milioane de euro destinat exclusiv expansiunii grupului.



Citeste si