Facebook vrea să îți ofere link-uri personalizate

După ce în urmă cu câteva zile Facebook își schimba design-ul news feed-ului pentru a face citirea comentariilor și a postărilor mai ușoară, un update care a început deja să apară pe terminalele utilizatorilor din întreaga lume, rețeaua de socializare a început să testeze un nou feature.

Noua funcție este testată tot în news feed și le-ar oferi utilizatorilor link-uri personalizate către știri, în funcție de interesele acestora. Acesta este cel mai nou mod prin care compania americană caută noi căi prin care să mărească timpul pe care oamenii îl petrec online, și evident, pe cea mai mare rețea de socializare a lumii.

Denumit Featured Topic, după cum scriu jurnaliștii Reuters,  noul feature permite selecturarea unui subiect care va include o scurtă descriere a sa, câteva fraze pe subiectul respectiv, un link către articol sau o fotografie.

Oficialii Facebook au confirmat faptul că testează această funcție și că aceasta a fost creată pentru a ”ajuta oamenii să descopere povești relevante pentru interesele pe care le au”.



Citeste si