FashionUP cumpără un magazin online din Italia

FashionUP, unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte și accesorii de la noi, își extinde business-ul prin achiziția unui magazin online din Italia.

Compania a achiziționat site-ul PiuStyle.com, care va fi varianta pentru piața italiană a FashionUP. PiuStyle.com este operat de către o companie înregistrată în Torino, dar suportul tehnic, activitățile specifice de call-center și marketing vor fi coordonate de la sediul central din România. În Italia se vor desfășura operațiunile logistice, administrativ-financiare și legale.

“Este o provocare să intrăm pe piața din Italia, mai ales pentru că este de 15 ori mai mare decât cea din România: ultimele estimări ale pieței online de fashion indică o valoare de 2,5 de miliarde de euro pe 2017. Pentru magazinul PiuStyle, estimăm o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro pentru anul viitor”, a declarat Alin Stanciu, fondator și CEO FashionUP.

În prezent, pe site-ul PiuStyle sunt disponibile 10.000 de produse urmând ca, până la sfârșitul anului, să fie adăugate și restul de 60.000 de produse deja prezente în oferta FashionUP.

Extinderea pe piața din Italia va facilita accesul către noi furnizori și diversificarea portofoliului de branduri. “Deschiderea operațiunilor într-o piață occidentală foarte mare ne va da mai multă putere de negociere în fața furnizorilor și, cu siguranță, va crește varietatea de produse disponibile pe FashionUP”, a completat Alin Stanciu.

Platforma FashionUP activează de opt ani pe piața din România. La doi ani de la debut, a deschis o reprezentanță în Bulgaria, urmată în 2016 de preluarea operațiunilor Click4Fashion din România, Bulgaria și Ungaria. În acest moment, compania activează pe patru piețe internaționale, Italia fiind cea mai recent adăugată pe listă.

“Studiem și potențialul altor piețe, dar în 2018 ne concentrăm pe cele patru piețe existente. Platforma FashionUP e multi-currency și multi-language, așa că localizarea ei nu este o problemă”, a declarat Stanciu.

În primele 9 luni ale acestui an, FashionUP a livrat peste 200.000 de produse, iar angajații au împachetat aproximativ 125.000 de colete. Valoarea totală a comenzilor este de 6,5 milioane de euro.

În prezent, FashionUP are o serie de oferte pe site, atât pentru îmbrăcăminte (de femei și de bărbați), dar și pentru încălțăminte, genți sau lenjerii de pat. Le regăsiți în categoria Flash Sales.

Photo by Alex Holyoake on Unsplash



Citeste si