- 6 Septembrie 2024
FitNet: platforma care reunește jucătorii din industria fitness
FitNet își propune să creeze cea mai puternică comunitate de fitness din România. Astfel, utilizatorii vor putea accesa gratuit informații actualizate despre sălile de fitness din țară, despre echipamente, suplimente, accesorii, gadgeturi și alte produse din zona de fitness, programe personalizate de antrenament și antrenori personali.
În acest fel, persoanele interesate de un stil de viață activ și sănătos se pot alătura unei comunități de fitness puternice, locul de unde își pot lua toate informațiile necesare care să îi susțină în acest demers.
„Am decis să inițiem FitNet din dorința de a ajuta la consolidarea acestei industrii, care a început să se dezvolte semnificativ doar în ultimii ani în România. Scopul nostru este să creăm cea mai puternică comunitate de fitness din țară, oferind atât operatorilor de cluburi, cât și consumatorilor, un ecosistem complet și funcțional. Faptul că UPfit.cloud este o companie pe profit, fără investitori externi, ne oferă libertatea de a investi în această platformă fără presiunea de a obține profit imediat. Ne concentrăm pe construcția acestui proiect, cu obiectivul de a crește conștientizarea beneficiilor sportului și ale mersului constant la sală, ca stil de viață, pentru că decizia de a merge la sală înseamnă mai mult decât a cumpăra un abonament”, a declarat George Damian, CEO al UPfit.cloud.
Fondată în Timișoara în anul 2014, de George Damian și Alexandru Pintilie, UPfit.cloud este o companie de IT care oferă soluții software pentru cluburile de fitness. Produsul a fost lansat în 2020 şi servește peste 300 de cluburi de fitness la nivel global, dintre care peste 250 sunt în România.
Cu o cotă de piață de 38% la nivel local, compania își propune să își extindă prezența pe piețele internaționale, pe lângă cele în care activează deja, cum ar fi România, Serbia, Ungaria, UAE, SUA și Croația.
Prin intermediul platformei UPfit.cloud se tranzacționează în medie 8,2 milioane de euro lunar (plăți online pentru abonamente și servicii), ponderea medie a plăților online fiind de aproximativ 23% – 25% din totalul încasărilor cluburilor de fitness.