Franciză florărie: 60.000 euro pentru deschiderea Floria în Sun Plaza

Rețeaua de florării Floria reia dezvoltarea offline cu o investiție în valoare de 60.000 de euro în a șasea florărie, deschisă în sistem de franciză, în cadrul centrului comercial Sun Plaza.

start-up.ro îți recomandă și: 2024 e anul în care începi să discuți liber despre bani în cuplu. Înscrie-te aici la o sesiune gratuită de coaching financiar cu un expert pentru a-ți face bugetul, a economisi și a investi în mod inteligent.


După florăriile din Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu, florăria din Sun Plaza consolidează prezența Floria în locații cu vad comercial ridicat.

”Deschiderea în Sun Plaza marchează reluarea extinderii în spații offline. Ne dorim să susținem o dezvoltare intensă, cu câteva locații în fiecare an, astfel să fim mai aproape de clienți și să creăm experiențe superioare de cumpărare, atât online, cât și offline,” a declarat Diana Patac, Business Development Franchise Floria.

Franciza Floria

Florăria din Sun Plaza este amplasată strategic într-unul dintre cele mai frecventate centre comerciale din capitală și are o suprafață de 22 metri pătrați.

Investiția în amenajare se ridică la 60.000 euro.

Franciză florărie - costuri

Pe fondul direcției de dezvoltare strategică, deschiderea florăriei în regim franciză în centrul comercial din sudul Capitalei, subliniază intenția Floria de a-și extinde prezența în offline și de a oferi oportunități de afaceri antreprenorilor din sectorul floristic.

”Partenerii francizați primesc asistență în amenajarea și designul florăriei, training pentru angajați și suport continuu pentru optimizarea operațiunilor. Venim cu tot know how-ul acumulat în peste 10 ani de activitate și modelul de business profitabil al florăriilor actuale”, spune Diana Patac.

Investiția necesară în deschiderea unei florării Floria este de circa 3000 eur/mp, cu două formate de design disponibile - florărie boutique, cu suprafețe de 20-25 mp, sau florărie experiență, cu suprafețe peste 30 mp.

Pentru următorii ani, Floria vizează extinderea în toată țara, în spații din centre comerciale cu trafic mare.

”Ne dorim să susținem o dezvoltare activă, alături de persoane pasionate de flori și sectorul floristic, pe care noi îl cunoaștem foarte bine atât din perspectivă creativă, cât și din cea operațională. Vrem să lucrăm cu antreprenori implicați total, care își doresc să crească un business aplicând o rețetă profitabilă și în același timp orientată către excelență din perspectiva produsului și a serviciilor. Căutăm parteneri cărora să le facă plăcere să se implice în operațiunile florăriei, să fie permanent înconjurați de flori”, completează Diana Patac, Business Development.

Expertiza Floria vine pe de-o parte din activitatea online, unde brandul este activ de 14 ani și unde s-a remarcat prin serviciile și produsele floristice inovatoare, precum și designul distinctiv al buchetelor și livrarea ultrarapidă în 2-4 ore de la finalizarea comenzii. 

Pe de altă parte, Floria este activă cu florării fizice din 2015, având în prezent alte 5 florării, toate funcționând în sistem de franciză. Acestea sunt localizate în Promenada Mall, Băneasa Shopping Center, Plaza Romania, AFI Cotroceni și Ion Câmpineanu.



Citeste si