Franciza Hercule – cât te costă să deschizi o tavernă

Lanțul de restaurante de tip fast-food cu specific grecesc Hercule are în plan extinderea rețelei în acest an și este în căutarea unor parteneri care să deschidă locații în sistem de franciză.

Brandul a fost fondat în 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat la Vaslui în sistem de franciză. Hercule are acum unități în 3 orașe din România - Buzău, Reșița, Vaslui - și a înregistrat o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro în 2017.

Hercule promovează conceptul de tavernă în formatul unităților cu servire rapidă, cu specialități autentice din bucătăria grecească și mediteraneană. 

”Am hotărât să ne extindem în continuare în sistem de franciză pe plan național. Oferim francizaților un sistem de know-how general, de management și marketing care poate fi implementat cu ușurință pentru funcționarea perfectă a restaurantului. Planul pe termen scurt este să avem o creștere de 200% și o dezvoltare constantă a brandului nostru. Pe termen lung în România ne dorim extinderea în toate marile orașe precum și în afara țării, în Uniunea Europeană”, precizează Leonard Ilaș, director de marketing al francizei Hercule.

În prezent lanțul de restaurante Hercule are mai multe cereri de francizare fiind în negocieri cu francizați pentru a deschide noi locații în București, Suceava, Galați și Focșani.

Franciza Hercule – investiția necesară

Investiția necesară pentru deschiderea unui restaurant Hercule în sistem de franciză începe de la 38.700 de euro și crește în funcție de dimensiunea și de locația acestuia. La această sumă se adaugă taxa de franciză de 7.500 de euro, care se plătește o singură dată. Suprafața restaurantului trebuie să fie de cel puțin 50 de metri pătrați (pentru centre comerciale) și de la 100 până la 200 de metri pătrați pentru locații stradale (zonă centrală, preferabil cu parcare). Un minim de 12 angajați, șase pe tură sunt necesari pentru ca restaurantul să funcționeze la capacitate optimă, spun oficialii brandului Hercule.

Totodată, compania francizoare are o ofertă promoțională pentru vara anului 2018, partenerii francizați nefiind obligați să plătească redevențe lunare din încasări. Se percepe o contribuție lunară la bugetul de marketing pe plan național, echivalentul a 1% din încasări către francizor.

Hercule România asigură suport constant antreprenorilor ce vor să deschidă o unitate în sistem de franciză și oferă ca beneficii un pachet promoțional de marketing și semnalistică, training intensiv la Hercule Gyros School, precum și achiziția echipamentelor necesare unei noi locații: cuptoare de pâine, friteuze, malaxoare, cuțite speciale grecești.

”Plecând de la tipul de business, ne orientăm către toate orașele inclusiv către orașele mici și mijlocii, care pot asigura targetul vizat de clienți. Aceste planuri de extindere reprezintă un pas important în strategia Hercule de dezvoltare în România“, a mai spus directorul de marketing al francizei Hercule.



Citeste si