Meli Melo – retailerul a lansat programul de francize în România

Meli Melo Paris, retailer de bijuterii și accesorii prezent la nivel local de 20 de ani, lansează programul de francize în România.

“Avem un concept suficient de matur să îl putem franciza. Pentru Meli Melo era deja timpul să dea startul la această dezvoltare atât în România cât și la nivel internațional. Procesul de francizare a brandului Meli Melo este unul simplu și concis. Ne bazăm pe o strategie inversă și anume orientarea spre orașele de dimensiune mai mică deoarece au o viteză de dezvoltare mult mai accentuată”, spune Stephane Dumas, unul dintre fondatorii acestui brand în România și member of the board Meli Melo Paris.

Franciza Meli Melo - costuri

Costul unei francize variază între 60.000 și 80.000 euro, în funcție de stadiul de preluare a spațiului și a factorilor logistici ai proiectului de amenajare conform standardelor impuse de brand.

Prima franciză Meli Melo Paris a fost deschisă în orașul Târgu Jiu, în luna septembrie 2018, și se află în Shopping City Târgu Jiu, unde completează oferta de produse și servicii  disponibile în centrul comercial. 

Mai multe detalii despre franciza Meli Melo - cât costă și cum o poți obține - puteți afla din acest material pe care l-am realizat cu oficialii companiei încă din toamna anului trecut. 

“Până în 2022 ne-am propus să deschidem în franciză în 9 orașe: Deva, Alba Iulia, Turnu Severin, Târgoviște, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Piatra Neamț și Botoșani”, menționează Stephane Dumas în privința planurilor de viitor referitoare la programul de francize.

Meli Melo Paris a deschis primul magazin în anul 1998 în București, în prezent deținând un total de 61 de magazine, dintre care 1 magazin Exclusive, 1 magazin în sistem de franciză, 2 department stores, 7 magazine deco, 3 magazine în Chișinău (Republica Moldova), 3 magazine în Belgrad (Serbia) și 3 magazine în Sofia (Bulgaria).

Magazinele Meli Melo oferă o gamă largă de produse, respectiv bijuterii (cercei, coliere, brățări, inele, pandantive, broșe), accesorii pentru păr (clești, bentițe, ace de coc, agrafe, elastice), accesorii clasice (genți, portofele, curele, eșarfe, pălării, ochelari de soare, mănuși, căciuli, fulare), ceasuri, costume de baie, pareo, umbrele, căști și huse telefon, agende, bijuterii din oțel, din argint și placate cu aur, accesorii pentru copii, precum și articole de îmbrăcăminte și încălțăminte.



Citeste si