Franciza 5 to go: contracte semnate pentru noi cafenele. 25 de noi locații deschise din mai

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din domeniul HoReCa, au fost nevoite să își sisteze sau să își restrângă activitatea, brandul românesc de cafea 5 to go a folosit acest timp pentru a planifica noi campanii, dar și pentru a semna francize și amenaja noi cafenele.

Începând cu 15 martie, 9 francize noi au fost semnate, pentru locații ce se vor alătura grupului 5 to go în București, Cluj și Călărași. 

În plină stare de urgență, fondatorii grupului, alături de echipa centrală, au continuat amenajările de noi locații, dintre care 10 au fost finalizate și sunt gata pentru a fi deschise, și au listat unele dintre produsele 5 to go pe platforma celui mai mare retailer online local.

”Cu toate că trecem printr-o situație dificilă la nivel internațional, noi, grupul 5 to go, am încercat în această perioadă să ne continuăm activitatea, în limita permisă de legislație și de regulile de siguranță, să rămânem optimiști, dar și conectați cu comunitatea 5 to go, atât francizați cât și consumatori și prieteni ai mărcii. Vrem să revenim cu forțe proaspete după această criză și să optimizăm activitatea pentru a reuși să ne îndeplinim targetul pentru anul în curs. Astfel, din 15 martie și până la ora actuală am reușit să semnăm 9 francize, dintre care 4 sub conceptul de Pro Unit, am finalizat 10 amenajări de noi locații și mai avem alte 15 în curs, am închiriat 3 spații și am relocat altele 3 din nereguli legate de chirie. În plus, am decis că e momentul să continuăm dezvoltarea business-ului 5 to go și către alte direcții. Astfel, am listat două dintre produsele noastre, siropul pentru acasă și cănile din porțelan, pe platforma celui mai mare retailer online local. Încercăm să ne menținem creativitatea la cote înalte, productivitatea și eficiența de asemenea, așa că lucrăm și la alte produse pentru acasă și sperăm ca din iunie, cafeaua 5 to go să se poată regăsi și în magazine”,  a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Conceptul de Pro Unit este un serviciu complementar pe care 5 to go îl oferă unui business deja existent. Programul a venit ca urmare a solicitărilor constante, cu precădere din partea francizaților grupului. Aceștia au putut adăuga acest serviciu unei afaceri deja existente a lor, putând astfel să-și bucure clienții cu produsele 5 to go. În acest moment, există 15 Pro Units deschise la nivel național și alte 5 în curs de amenajare. 

Grupul 5 to go numără în prezent 153 de locații deschise în București și în întreaga țară, cu alte 25 pregătite spre a fi funcționale după 15 mai.

Cu o creștere a cifrei de afaceri de 54% în primul trimestru al acestui an (ianuarie-martie) față de perioada similară a anului trecut, 5 to go continuă planurile de dezvoltare chiar și în această perioadă dificilă pentru segmentul HoReCa.

5 to go e un business făcut și pentru perioadă de criză, așa că noi continuăm să lucrăm atât pe teren, cât și la birou, unde facem planurile de revenire pe piață. Știu prin ce trece industria HoReCa la acest moment, sunt permanent conectat la tot ce se întâmplă și tocmai de aceea vreau să vin în ajutorul antreprenorilor din zona de cafea, să-mi ofer expertiza de aproape 20 de ani în business și să-i ajut să treacă peste această criză. Invitația la discuții e deschisă atât lor, cât și celor care vor să devină francizați ai 5 to go. Ne vedem în online!”, declara recent Radu Savopol.



Citeste si