- 17 Septembrie 2018
Gabriela Bejan, omul de Marketing, priceput la scris și la vorbe: ”construiește planificat, cu obiective clare în minte”
Pentru a răspunde nevoilor oricărei afaceri am dezvoltat un magazin online de servicii pe care l-am denumit simplu BizTool.ro. Și pentru a vă da cele mai bune soluții, am apelat la specialiști care vă pot ajuta.
Am adus alături de noi pe BizTool câțiva specialiști extrem de cunoscuți în domeniile lor de activitate. În esență, am creat ”un punct de întâlnire bun între piață și nevoile ei”, după cum spune Gabriela Bejan, unul dintre consultanții pe care îi veți regăsi pe platformă și care vă va ajuta să faceți cele mai potrivite strategii de marketing și promovare. Platforma se lansează în faza beta publică și vom adăuga în permanență noi și noi specialiști pentru a-i găsi mai ușor în România atunci când ai nevoie.
Gabriela a fondat acum mai mult de un an Digital Tailors, o agenție cu un focus foarte puternic pe strategie și content marketing, mai ales în industria de tehnologie și produse tech. Totodată, Gabriela este și unul dintre mentorii taberei de antreprenoriat și leadership Startup Your Life, însă dacă aveți legături cu lumea startup-urilor tech, este foarte posibil să o știți deja din alte proiecte.
Ești un specialist care vrea să se promoveze către comunitate prin BizTool.ro? Scrie-ne pe office@biztool.ro pentru detalii.
”Am început cu radio în liceu, voluntariat mult în facultate, am fost parte dintre membrii fondatori ai unui startup tot din timpul facultății, Softbinator Algorithms, care și astăzi este una dintre cele mai mari comunități de programatori din București; simultan am fost consilierul pe comunicare al Gabrielei Szabo cât timp a fost în Ministerul Tineretului și Sportului, am continuat cu PR & Comunicare și apoi mai bine de doi ani am făcut comunicare și marketing pentru TechHub Bucharest și How to Web Conference”, povestește ea, spunând că domeniul comunicării a fost unul care ”m-a ales pe mine”.
Odată cu creșterea agenției, Gabriela și echipa sa au avut ocazia de a lua proiecte de la zero, să le scoată pe piață și să le aducă la viață, după cum afirmă chiar ea. Adică, să le aducă utilizatori sau tracțiune, de orice fel.
”Cumva partea asta de strategie de marketing este cu atât mai fascinantă cu cât trebuie aliniată obiectivelor de business ale unei companii și asta îți dă și multă responsabilitate, într-adevăr, dar și un sentiment de apartenență la produs. Ești mereu cu: Hai să facem, hai să vedem ce mai testăm! pentru că vrei să vezi rezultatele”, afirmă Gabriela Bejan.
Din experiența ei de până acum, Gabriela este convinsă că în serviciile de strategie de marketing investesc antreprenorii care fie au deja un produs cu tracțiune și vor să îl scaleze, fie au o viziune, știu că se înhamă la un drum cu bătaie lungă și încep să construiască planificat, cu obiective clare în minte și știu și ce vor sau trebuie să obțină.
BizTool.ro - strategii de promovare”Eu și echipa de la Digital Tailors suntem încrezători că ne pricem să scriem bine, că înțelegem tehnologia și o putem comunica atât în scris, cât și în imagini video, că putem să gândim o strategie de marketing pentru produse cu potențial. Așa ca dacă oamenii au nevoie de serviciile astea la un loc, sau de o parte dintre ele, ne-am bucura să ne așezăm la un brainstorming și să vedem ce putem face împreună”,
Pe BizTool am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității. BizTool.ro face curat în toate căutările pe care le faci pe Google după un contabil, un avocat bun sau un om de marketing și comunicare.
Iar din punctul de vedere al fondatoarei Digital Tailors, puterea comunității este vitală, iar când se gândește la partea de marketing, Gabriela este convinsă că o comunitate formată în jurul unui brand va fi principala forță în comunicare în viitorul apropiat.
Ești un specialist care vrea să se promoveze către comunitate prin BizTool.ro? Scrie-ne pe office@biztool.ro pentru detalii.
De altfel, chiar și din experiența sa de fondator de business, Gabriela și-a dat seama de această putere a comunității. ”Noi am reușit să atragem primii clienți doar datorită comunității și networking-ului. Dacă ne uităm macro, comunitatea în care te învârți este oglinda fiecăruia dintre noi. Deci cred nu doar că e importantă, dar și că ar trebui să fie ca o regulă de igienă să dăm înapoi comunității, să ne preocupe modul în care arată și cum o construim. Pentru că ne scăldăm în ea în fiecare zi”, declară Gabriela, precizând faptul că o comunitate nu se întâmplă pur și simplu, ci există prin existența fiecărui membru.
Și-a dorit să facă parte din proiectul BizTool.ro și să fie unul dintre specialiștii pe care îi veți regăsi pe platformă tocmai prin prisma faptului că ajută la o mai bună interacțiune între oamenii care vor să-și ofere experiza și cei care au nevoie de ajutor și sfaturi.
Antreprenorii români, constanți și bătăioși”Aduce un soi de transparență în tot ce înseamnă business și cred că asta e binevenită oricând. Și mai cred că este util pentru că pune oameni, antreprenori la un loc. Unii cu nevoi, alții cu soluții la nevoile respective: se face așa, un perfect match între noi”, spune ea.
Gabriela Bejan, fondatoarea agenției Digital Tailors, are și câteva sfaturi pentru antreprenorii români. În primul rând, să aibă mai multă încredere în serviciile sau produsele pe care le oferă. ”Cred că nu pun suficient de mult preț pe timpul lor, nu au încredere în ce fac și ce construiesc și ei sunt primii care scad calitatea pieței.
Apoi, și-ar dori ca ei să fie niște negociatori mai buni. ”Din ce am văzut eu până acum la antreprenorul român există ori A ori B, sau, concret: ori oferta mea, ori oferta ta. Și asta pentru că întotdeauna se raportează la costuri, la bani, la cheltuieli, la profit și aproape niciodată la valoare. Care este valoare pe care mi-o aduce acest serviciu? Ce aș putea să ofer sau la ce aș putea să renunț ca să îmi ating obiectivul, dar să mă încadrez în buget? Astea sunt niște întrebări pe care nu cred că mulți și le adresează, cu atât mai puțin când vine vorba de negociere”.
Nu în ultimul rând, Gabriela și-ar dori ca antreprenorii să acorde mai multă atenție segmentului de customer care sau provider care.
”Pentru mine ca întreprinzător cel mai greu mi-a fost și îmi este în continuare să lucrez cu oamenii. Să gestionezi frustrările fiecăruia, să le explici tuturor despre rentabilitatea unui business, să rezolvi 10 probleme urgente simultan pentru 5 oameni diferiți, să fii răbdător și calm, să faci cât mai puține greșeli, în sfârșit, asta nu e ușor! Dar cu toate astea, de fiecare dată mă preocup ca lucrurile să fie fair față de omul cu care lucrez, indiferent că este furnizor, colaborator sau client, și să am respect față de timpul lui. Astea sunt lucruri pe care nu le sesizez des la oamenii din jur și chiar le caut. În rest, apreciez foarte mult constanța și faptul că sunt foarte bătăioși”, concluzionează Gabriela.
Așa cum spuneam mai sus, Gabriela Bejan este unul dintre specialiștii pe care îi veți regăsi pe platforma BizTool.ro. Dacă vreți să vă numărați printre experții care-și pun la dispoziție cunoștințele, ne puteți da un mail pe adresa office@biztool.ro .
Credit foto: Alexandru Busuioceanu