Hitachi și Google Cloud folosesc GenAI pentru a crește performanța firmelor

Hitachi și Google Cloud au semnat un parteneriat strategic prin care Hitachi va folosi modelele Gemini și Vertex AI pentru a ajuta companiile să-și îmbunătățească performanța în business.

Hitachi și Google Cloud anunță un parteneriat pe termen lung menit să accelereze procesele de inovare și productivitate a companiilor prin Generative AI (inteligență artificială generativă, GenAI).

Hitachi va forma un nou Business Unit dedicat sprijinirii companiilor în depășirea provocărilor din industrie prin modelele Gemini, Vertex AI și prin alte tehnologii de cloud. Totodată, Hitachi va adopta AI Google Cloud pentru a-și îmbunătăți propriile produse și servicii. Prin intermediul acestui parteneriat, Hitachi va accelera creșterea Lumada, proiectul digital propriu, și va spori eficiența operațională pentru Grupul Hitachi.

Cele două companii partenere vor pune bazele unui Business Unit Hitachi Google Cloud și a unui Centru de Excelență Google Cloud (CoE), dezvoltate pentru a scala rapid tehnologia Google Cloud spre clienții noi și existenți ai acestora. Aceste organizații vor fi conduse de GlobalLogic, lider în serviciile de inginerie digitală și companie subsidiară a Grupului Hitachi.

Mai mult, Hitachi va colabora cu Google Cloud pentru a integra instrumentele GenAI ale Google Cloud ca parte din programul de formare GenAI Professional dezvoltat de Hitachi. Acest program va aprofunda expertiza și serviciile gestionate disponibile prin intermediul acestor Business Units, ceea ce va asigura accesul la resursele necesare pentru a îmbunătăți fundamental modul în care organizațiile mari operează cu inteligența artificială. 

Parteneriatul va include și:
  • Noi soluții GenAI pentru modernizarea software-ului și a domeniului de servicii clienți: Hitachi va folosi modelele Gemini pentru a construi soluții care vor ajuta companiile să își modernizeze eficient sistemele de software și va integra Google Cloud Contact Center AI pentru a oferi experiențe de servicii pentru clienți mai eficiente și mai precise. Spre exemplu, folosind Google Cloud Agent Assist, reprezentanții serviciului clienți pot primi asistență în timp real și sugestii de rezolvare a întrebărilor, ceea ce îi ajută să fie mai eficienți și să ofere servicii mai bune. Noile soluții vor fi compatibile cu arhitectura Platform of Platforms a GlobalLogic, concepută pentru a răspunde nevoilor companiilor.
  • Activarea soluțiilor GenAI sigure, securizate pentru mediile on premise și cloud: Noile soluții Hitachi vor sprijini clienții care operează atât on premise, cât și în cloud, permițând companiilor să își îmbunătățească operațiunile, păstrând în același timp mediile IT existente. Soluțiile vor fi, de asemenea, compatibile cu Virtual Storage Platform One, astfel încât utilizatorii să poată dezvolta aplicații GenAI folosind datele stocate pe platforma cloud hibridă Hitachi Vantara.
  • Inițiative comune de lansare pe piață: Hitachi și Google Cloud își vor alinia mai bine echipele de vânzări, marketing și inginerie pentru a le asigura clienților din toate industriile accesul la resursele necesare pentru implementarea și gestionarea optimă a proiectelor GenAI, prin intermediul Hitachi Google Cloud Business Unit și a Centrului de Excelență Google Cloud. Acestea vor include și profesioniștii GenAI pe care Hitachi îi instruiește în tehnologia Google Cloud.
  • Consolidarea dezvoltării talentelor GenAI: Profesioniștii GenAI de la Hitachi joacă un rol esențial în sprijinirea transformării business-urilor clienților cu ajutorul inteligenței artificiale, iar Hitachi va instrui peste 50.000 de profesioniști GenAI prin programul său global de training. Ca parte a acestui program, Hitachi va include și instruirea în soluțiile GenAI dezvoltate de Google Cloud și tehnologia de inteligență artificială generativă.

 



Citeste si