How to Web 2020, în variantă online prin emisiunile How to Web Live. Live cu Emi Gal în prima ediție

Chiar dacă ediția How to Web din toamna acestui an a fost anulată, organizatorii conferinței continuă să susțină ecosistemul de antreprenori și startup-uri din regiune.

Astfel, pe 10 septembrie, începând cu ora 17, va fi premiera seriei de emisiuni online How to Web Live.

”How to Web Live este de fapt conferința How to Web, pe care am adaptat-o noilor realități, ducându-ne în zona de televiziune online și cu fiecare episod live căutăm să îi inspirăm pe fondatori, dezvoltatori de produs și profesioniști în tehnologie cu povești ale celor care au reușit să-și pună amprenta în industrie”, spun organizatorii How to Web.

Primul episod este despre cum tehnologia poate salva vieți, avându-l ca invitat pe Emi Gal, cofondator și CEO al Ezra, un startup de health tech din New York care folosește MRI și AI pentru a descoperi cancerul. Recent, au primit o finanțare în valoare de 18 milioane de dolari, inclusiv pentru a detecta anumite consecințe ale infectării cu virusul SARS-CoV-2. 

Emi va fi intervievat de Ondrej Bartos, fondatorul Credo Ventures, care este chiar unul dintre investitorii din Ezra, precum și unul dintre primii investitori ai UiPath. Ondrej a fost prezent la București la ediția din 2019 a How to Web și puteți citi aici un interviu realizat cu el sau urmări video-ul de mai jos.

”Emi și Ondrej se cunosc de mai bine de 10 ani, Ondrej fiind printre primii care a crezut în Emi și a investit în Brainient”, spun cei de la How to Web.

Emisiunea va fi de o oră, începând cu ora 5 PM EEST, și va include o discuție live New York - Praga, dar și întrebări din public la care invitații vor răspunde live. 

Totul se va întâmpla în Crowdcast aici. Accesul este gratuit. 

How to Web Live este susținut de Bitdefender.

How to Web 2020

How to Web va continua să ajute inovatorii în tehnologie și startup-urile din Europa Centrală și de Est prin Startup Spotlight Online, How to Web Live și Online Workshops.

Competiția Startup Spotlight se transformă în Startup Spotlight Online, un program de suport pentru startup-uri ce durează două luni, și se va încheia cu un eveniment privat, unde cel mai bun startup al programului va câștiga o investiție de peste 100.000 de euro. Valoarea finală a investiției va fi comunicată la sfârșitul lunii septembrie.

Aplicațiile pentru înscrierea în cadrul Startup Spotlight Online sunt deschise până pe data de 28 septembrie și pot fi făcute accesând acest link.

Programul demarează pe data de 5 octombrie și durează 2 luni. Pe parcusul său, fondatorii vor trebui să participe la discuții și pitch-uri online vreme de 4 ore în fiecare săptămână.

Mai multe detalii despre Startup Spotlight Online Edition și planurile organizatorilor How to Web puteți afla din acest material. 



Citeste si