Hyperhuman lansează platforma cu AI pentru creare de conținut video pentru fitness

Startup-ul Hyperhuman, companie fondată de o echipă de trei tineri antreprenori români și finanțată deja cu peste jumătate de milion de euro, a lansat oficial, la nivel global, prima platformă digitală dedicată profesioniștilor în fitness pentru monetizarea de conținut video.

Cu ajutorul inteligenței artificiale, platforma permite antrenorilor să creeze programe de antrenament video de înaltă calitate, cu exerciții fizice variate, într-un timp foarte scurt și fără a avea cunoștințe tehnice aprofundate.

“Misiunea noastră este să oferim modalitatea cea mai simplă pentru crearea, distribuirea și monetizarea de conținut video de calitate și o experiență de top pentru consumatorii de servicii de fitness. Suntem încântați să avem alături de noi profesioniști din peste 15 țări care folosesc platforma noastră pentru a crea antrenamente personalizate și care câștigă deja bani din crearea de conținut pentru clienții lor. Am dezvoltat prima aplicație de fitness bazată pe AI care este un generator de venituri pentru profesioniști din domeniu și care le permite să prospere pe piața antrenamentelor online și să concureze cu aplicații de fitness celebre oferind antrenamente de înaltă calitate pentru clienți din întreaga lume“, spune Bogdan Predușcă, Hyperhuman CEO & Co-fondator.

Este ușor și complet gratuit să începi să folosești platforma Hyperhuman, atât ca antrenor, cât și ca utilizator individual, pasionat de fitness și de menținerea unei bune stări de sănătate. Hyperhuman Studio este aplicația dedicată profesioniștilor de fitness, unde aceștia pot crea o bibliotecă de videoclipuri cu exerciții specifice, la o calitate de studio.

Conținutul creat este reutilizabil și cu ajutorul lui pot crea ulterior programe de antrenament diversificate. Aplicația pentru antrenori este mereu gratuită până la o anumită limită de programe de antrenament.

Clienții antrenorilor pot urmări foarte ușor programele de antrenament create de aceștia, accesând aplicația gratuită Hyperhuman Club.

Pentru a sărbători lansarea și pentru a sprijini antrenorii să rămână conectați cu clienții lor, echipa de fondatori a decis să ofere acces la Hyperhuman Studio PRO, complet gratuit, în prima lună. În versiunea PRO, antrenorii vor genera un număr nelimitat de programe de antrenament care vor putea fi utilizate de un număr nelimitat de clienți.

Astfel, trainerii au ocazia să-și sporească rapid numărul de urmăritori și clienți din portofoliul propriu și, ulterior, să își poată monetiza la scară mai mare programele pe care le oferă.

“În următoarele luni ne concentrăm pe creșterea gradului de personalizare a conținutului din platformă și pe viralizarea acestuia. Vom lansa totodată primele parteneriate cu organizații ce au nevoie să scaleze procesul de producție a propriului conținut video sau să diversifice oferta de conținut prin licențierea programelor video premium produse în rețeaua noastră globală de profesioniști în fitness”, a adăugat Bogdan Predușcă. 

Hyperhuman este o platformă digitală de publicare și generare de conținut pentru industria fitness. Produsul extrage informații esențiale și metadate din videoclipurile de antrenament și le transformă în blocuri de conținut reutilizabil, folosind tehnologia de proprietate AI. Acest lucru creează oportunități unice de a oferi conținut foarte personalizat, care se adaptează utilizatorilor în funcție de obiectivele lor, de biometrie și de mediul în care se antrenează.

La mijlocul lunii ianuarie, Hyperhuman a primit 500.000 de euro pentru platforma lor digitală de publishing și monetizare pentru industria de fitness. Runda de investiții a fost condusă Early Game Ventures, împreună cu Sparking Capital și Simple Capital.

Hyperhuman permite antrenorilor de fitness că creeze exerciții și antrenamente video în câteva minute și apoi să le monetizeze, fără să facă producție video și editare. Antrenorii filmează video-uri scurte cu mișcările principale, iar o inteligență artificială generează un antrenament video complet și teasere pentru social media. Astfel, antrenorii pot să-și monetizeze mai ușor antrenamentele și online.

Startup-ul a fost fondat de foști angajați la Vector Watch sau Fitbit, care au avut anterior și implicare în startup-ul getFitter.



Citeste si