Investiție de aproape o jumătate de milion de euro pentru o aplicație care-ți rezervă masă la restaurant

Restograf, o platformă apărută în 2011, se relansează oficial, după o investiție de 450.000 euro, și vine cu noutăți pe segmentul rezervărilor la restaurante.

Restograf 2.0 are două interfețe, una de mobile app pentru clienți și alta de soft de rezervări online pentru restaurante, iar investiția totală a fost de 450.000 de euro.

Utilizatorii mobile app-ului, ce poate fi descărcat gratuit din Apple și Google Store, pot rezerva, în timp real, simplu și rapid, o masă la peste 200 de restaurante.

Confirmarea rezervării este instantă utilizatorii primind toate detaliile prin SMS și email. În același timp, managerii restaurantelor care folosesc soft-ul de rezervări online văd, în timp real, gradul de ocupare al meselor și numărul de rezervări indiferent de natura lor (online, aplicații mobile, widget, e-mail, rețele sociale, telefonice, walk-in, etc. ).

În plus, ei au acces la alte informații esențiale pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite și fidelizarea clienților. Listarea restaurantelor în Restograf este facilă și complet gratuită.

“Ne gândeam, de ceva vreme, să investim într-o aplicație care să alinieze piața rezervărilor la restaurante din România la ultimele tendințe din industria mondială de profil. Iar când a apărut oportunitatea de a prelua Restograf, în 2018, ne-am dat seama că acesta este brandul de care aveam nevoie pentru a lansa aplicația și soft-ul de rezervări online. Pentru Restograf 2.0 am colaborat cu o echipă de programatori români. Am dezvoltat mobile app-ul momentului, creat din dorința de a revoluționa întregul proces de rezervări. În sistemul clasic, cu pixul și hârtia, 30% din mese rămân neocupate tocmai pentru că nu există un sistem automatizat, care să centralizeze toate rezervările făcute de personalul restaurantului și gradul de ocupare, în timp real”, declară Radu Dumitrescu, CEO Restograf.

Utilizatorii care folosesc noul Restograf pentru a rezerva o masă la restaurantul preferat pot scrie, ulterior, și review-uri, contribuind astfel la latura informativă a aplicației. În afară de review-uri, restaurantele incluse în aplicație au și o scurtă prezentare, care cuprinde specificul culinar, adresa, pagina web, dar și detalii despre locurile de parcare și plata cu cardul.

Referitor la profilul utilizatorului aplicației, Restograf 2.0 se adresează unei categorii destul de largi, formată din bărbați și femei cu vârste între 18 și 55 de ani, care ies în oraș de cel puțin trei ori pe săptămână, și sunt foarte activi în domeniul digital.

În prezent, Restograf 2.0  cuprinde 200 de restaurante din București și a fost utilizat pentru mai mult de 10.000 de rezervări în prima lună de funcționare. Până la finalul anului, aplicația va fi disponibilă la nivel național, în Constanța, Iași, Brașov, Sibiu, Timișoara și Cluj Napoca. Odată ce brandul se va consolida pe piața din România, există și planuri de extindere a business-ului în regiune.



Citeste si