iSTYLE folosește chatboţi Druid pentru automatizarea suportului tehnic

Druid, producătorul de asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise, a devenit partenerul iSTYLE, cel mai mare lanț de magazine Apple Premium Reseller din regiune, pentru proiectarea şi dezvoltarea unui chatbot care să eficientizeze activităţile de suport tehnic oferite de către iSTYLE Service clienţilor din Bucureşti. Serviciul va fi extins până la sfârşitul anului în alte 6 ţări europene.

Parteneriatul cu Druid a venit pe fondul dorinţei iSTYLE de a eficientiza şi automatiza activităţile repetitive şi consumatoare de timp din zona de service desk.

În prezent, acelaşi agent este implicat în preluarea solicitărilor, completarea fişei client, identificarea produselor şi a defectelor raportate, programarea în service, gestiunea relaţiei cu clientul dar şi în rezolvarea efectivă a incidentelor raportate.

Soluţia identificată a fost proiectarea şi antrenarea unui chatbot care să degreveze agentul de orice activitate care poate fi automatizată, asftel încât acesta să-şi aloce mai mult timp activităţilor productive din cadrul service-ului, generatoare de venituri.

Poreclit intern “ALEX”, noul coleg digital iSTYLE a fost antrenat să răspundă la 10 tipuri de servicii pentru cele 50 de produse din portofoliul iSTYLE. ALEX răspunde direct la întrebările uzuale, fără să mai apeleze la agentul uman.

În cazul în care se raportează un incident, ALEX pune întrebările necesare completării fişei client, preia defectul raportat, extrage automat modelul de telefon şi serviciul dorit, oferă instant cotaţia de preţ şi programează reparaţia la unul dintre service-urile autorizate iSTYLE. Mai mult, ALEX verifică şi notifică clientul asupra statusului reparaţiei prin integrarea cu Salesforce.com, sistemul intern CRM folosit de către iSTYLE. ALEX foloseşte funcţia NER (Named Entity Extractor) pentru o acurateţe de 100% în completarea automată a datelor. 

Druid este o companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise. Sutele de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.

iSTYLE, parte a Midis Group, este cea mai mare rețea de magazine Apple Premium Reseller din Centrul și Estul Europei. Prin intermediul celor 43 de magazine retail și online, iSTYLE oferă gama completă de Mac, iPad, iPhone, Apple Watch și Apple TV, împreună cu un portofoliu impresionant de accesorii și software. Primul magazin iSTYLE a fost deschis în anul 1999. În România există zece magazine iSTYLE, deservite de 70 angajați.

 



Citeste si