Klarna se lansează în România cu serviciul de plată în rate fără dobândă și aplicația mobilă de shopping

Rețeaua globală de plăți Klarna se lansează pe piața din România începând de azi. Care sunt principalele servicii pe care urmează să le pună la dispoziția utilizatorilor din țara noastră?

Potrivit unui studiu de piață realizat de Klarna, 45% dintre români preferă un serviciu de plată în rate fără dobândă, de tipul Buy Now Pay Later, pentru achizițiile mai scumpe, în timp ce 54% dintre românii care folosesc internetul cred că noile tehnologii încurajează îmbunătățirea industriei financiare, printr-o transparență mai mare și servicii convenabile.

Urmărește aici un interviu în exclusivitate start-up.ro și wall-street.ro cu CEO-ul companiei, Sebastian Siemiatkowski. 

Așadar, începând cu data de 7 iunie, românii pot accesa serviciul de plată în rate „Pay in 3”, alături de aplicația mobilă Klarna, ambele garantând plăți rapide, sigure și eficiente. În ultimii doi ani, Klarna și-a extins prezența în Europa Centrală și de Est, cu branduri locale și internaționale care au integrat în business-urile lor serviciile de plată flexibile ale Klarna.

Portofoliul companiei numără peste 500.000 de parteneri la nivel global.

Am aflat detalii despre intrarea Klarna în România, serviciile pe care le oferă la nivel local și despre segmentul de Buy Now Pay Later (BNPL)  - soluții de plată flexibile – de la Sebastian Siemiatkowski, cofondator și CEO al Klarna, într-un interviu exclusiv acordat start-up.ro și wall-street.ro.

Toate acestea sunt posibile datorită ofertelor de plăți alternative ale Klarna, precum opțiunea „Pay in 3”, care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și împărți plata în 3 rate fără dobândă și le oferă comercianților ocazia de a veni cu opțiuni de plată flexibile către clienți.

Printre brandurile deja disponibile prin aplicația Klarna se numără: ABOUT YOU, Tommy Hilfiger, BSB Fashion, Zoot, Footshop, mai multe urmând să se lanseze în lunile următoare. Companiile interesate de soluțiile Klarna se pot aștepta să-i întâlnească pe aplicație pe cei mai buni cumpărători:

  • 2 din 3 utilizatori Klarna sunt mileniali sau Gen Z;
  • 1 din 6 comenzi plasate prin Klarna sunt plasate de noi clienți ai brandului;
  • Cumpărători activi: 85% dintre românii care folosesc internetul cumpără online cel puțin o dată pe lună.

”Obiectivul nostru este de a le oferi atât companiilor, cât și clienților lor, o experiență de cumpărături smoooth. De la a căuta și până la a deține, oferim mai mult decât este de așteptat de la un serviciu de plată și facem eforturi suplimentare pentru utilizatorii noștri. Mai presus de toate, soluția „Pay in 3” este prima cărămidă din fundația pe care o punem în România - o fundație pe care sperăm să construim relații puternice și de lungă durată cu noii comercianții parteneri, în timp ce le oferim o experiență excelentă clienților noștri”, spune Sebastian Siemiatkowski, CEO și Co-fondator Klarna.

Cu soluția de plată „Pay in 3”, consumatorii care aleg Klarna își pot împărți plățile în trei rate fără dobândă, care trebuie plătite odată la 30 de zile, începând cu data achiziției. În felul acesta, consumatorii pot împărți în 3 rate egale costul unui produs și îl pot primi înainte de achitarea totală a sumei. Apoi, plățile lunare sunt debitate de pe cardul de debit obișnuit al consumatorului.

În mod similar, românii pot accesa „Pay in 3” în cadrul partenerilor de retail integrați în aplicația Klarna. Cu peste 25 de milioane de utilizatori activi pe lună, aplicația mobilă Klarna aduce în același loc o gamă variată de opțiuni care fac ca experiența de cumpărare să fie mult mai ușoară și plăcută - în același timp, cumpărătorii sunt direcționați spre partenerii de retail ai Klarna. 

”Ne uităm de ceva timp la piața din România. Acum, odată cu evoluțiile incredibile în e-commerce și obiceiurile generale de cumpărături online, a venit momentul să facem acest pas și să le oferim platforma noastră companiilor mici și mari care doresc să crească loialitatea clienților față de brand, oferindu-le, în același timp, o soluție pentru o experiență de cumpărături cât de poate de simplă", afirmă Lukasz Dwulit, Head of Klarna în România.

Klarna este disponibilă pe 22 de piețe, în ultimii ani compania extinzându-se în Grecia, Cehia și Polonia, cu peste 500,000 de business-uri și mai mult de 150 de milioane de consumatori la nivel global.



Citeste si