Mai puține rochii, mai multă îmbrăcăminte de casă: statistici GLAMI.ro noiembrie-decembrie 2020

Comparativ cu 2019, căutările vizitatorilor pe GLAMI în ultimele 40 de zile arată creșteri clare în căutările de articole și îmbrăcăminte legate de pandemia de coronavirus și distanțarea socială, care au dus la mai mult timp petrecut în interior.

Cele mai căutate articole de îmbrăcăminte de pe www.glami.ro, cu creșteri majore în comparație cu anul precedent, au fost cizmele Chelsea (+ 1.400%), produsele inspirate din seria “Naruto” de pe Netflix (+ 1.134%), sutienele sport (+ 634%), măștile de față (+ 630%), pantalonii din catifea (+ 597%), pantofii sport precum Nike Air Barrage (+ 530%), cojocelele de casă (+ 563%), papucii de casă (+ 311%) și halatele de baie (+ 156%). Când vine vorba despre produse de uz casnic, cele mai notabile creșteri în căutări au fost pentru pături (+ 975%) și lenjerie de pat (+ 420%).

Vânzările din noiembrie 2020 au înregistrat o trecere istorică la ținute de casă și îmbrăcăminte pentru călătorii scurte. 

Ca un semnal suplimentar al modului în care vânzările online de produse au fost influențate într-una dintre cele mai mari luni din e-commerce-ul românesc de coronavirus, categoriile de produse cu creșteri tradiționale de la an la an în această perioadă, cum ar fi rochiile, bluzele și fustele și gențile de mână au scăzut în 2020, făcând loc unor alegeri interesante.

Cumpărătorii s-au concentrat anul acesta pe articole de îmbrăcăminte de interior, cum ar fi flip flops și papuci (+ 364% creștere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019) și halate de baie (+ 142% creștere a vânzărilor în noiembrie 2020 comparativ cu noiembrie 2019).

Restul articolelor cele mai vândute în noiembrie 2020 arată o preocupare pentru îmbrăcăminte pentru exterior adaptată sezonului și pentru călătorii scurte - cum ar fi mănuși (+ 214% creștere anuală), șaluri și eșarfe (+78% creștere de la an la an), cizme (+ 72% creștere 2020 vs. 2019), jachete și paltoane (+ 40% creștere anuală).

Cele mai dramatice scăderi s-au înregistrat pe categorii de produse vedetă în mod obișnuit în această perioadă a anului, cum ar fi fuste (-70% scădere 2020 vs. 2019), rochii (-67%), bluze și fuste (-43%) și genți (-32%).

Top 3 cele mai cumpărate articole de modă pe www.glami.ro 

Confort, comoditate și investițiile utile în garderobă - aceștia au fost factorii motivanți pentru cumpărătorii care au apelat la www.glami.ro în intervalul noiembrie-decembrie 2020.

Top 3 cele mai vândute piese de pe www.glami.ro este condus de jachete pufoase supradimensionate, urmat de halate de baie pufoase și ghiozdane negre. 



Citeste si