Malvensky, venituri anuale de aproape 3 mil. euro din design și vânzare de bijuterii

Casa de bijuterii Malvensky, înfiinţată de către Malvina Cservenschi în 2012, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2.8 milioane de euro, fiind astfel în creștere cu 64% față de anul 2020.

În primele luni ale anului în curs, creațiilor de bijuterii Malvensky li s-au adăugat noile colecții cu diamante, colecție destinată inelelor de logodnă.

În timpul pandemiei, Casa de Bijuterii Malvensky s-a relocat într-un sediu nou, în zona Piața Romană, investiția ridicându-se la aproximativ 500.000 euro.

Totodată, pandemia a schimbat comportamentul clientului, acesta alegând investițiile sigure, cu o marjă de risc cât mai mică. Aurul reprezintă o opțiune de investiție sigură atât pentru investitorii experimentați, cât și pentru cei recent intrați în acest domeniu. De-a lungul timpului, aurul și-a păstrat puterea de cumpărare, este durabil și tangibil, iar valoarea sa este incontestabilă. Astfel că în perioada de pandemie, oamenii au ales să cumpere aur, fiind o investiție durabilă, nu doar în perioada de criză.

Următorul proiect important pentru Casa de Bijuterii Malvensky, reprezintă noile colecții de diamante. Un prim pas care a avut loc deja, a fost finalizarea cursurilor GIA, una dintre cele mai importante cursuri ce atestă acreditarea formării în expertiza diamantelor și a pietrelor prețioase, dar și a comercializării de diamante.

În perioada 2020 – 2021, suma totală a vânzărilor provenite atât din mediul online, cât și din magazinul situat în București, a fost de aproximativ 5 milioane euro, astfel că printre cele mai căutate bijuterii din aur se numără brățările cu șnur, urmate de brățările bangle, cerceii, pandantele și lanțurile.

Pentrul anul 2022, Malvesnky estimează o creștere de până la 50%, la acest aspect contribuind noile colecții de bijuterii de logodnă, colecția cu diamante și pietre prețioase, la care se adaugă consolidarea colecțiilor Signature.

La 10 ani de la lansarea pe piață, lucrurile au evoluat, căpătând astfel noi direcții și valențe. Începând de la diversificarea produselor din portofoliu, de la accesorii mici și accesibile și până la produse mai complexe cu pietre prețioase și valoroase și continuând cu conturarea unei misiuni clare, respectiv aceea de a onora tradițiile, cultura, foclorul și simbolurile în bijuterii cu mesaj și însemnătate, tot efortul depus și toate riscurile asumate, au condus către dezvoltarea unui business care livrează pe lângă un produs, o emoție.

”Malvensky este în primul rând un designer, un vizionar și un creator. Eu mă ocup personal să gândesc și să creez fiecare piesă de bijuterie din portofoliul nostru, iar abia după multe teste, trecem în etapa de producție. Consumatorul final vede și apreciază prin loialitate, iar pentru noi investiția în design și în calitatea produselor reprezintă un lucru primordial”, afirmă Malvina Cservenschi, fondator și designer Malvensky.



Citeste si