- 13 Octombrie 2017
Rețeaua Narcoffee Roasters iese în afara granițelor: cafenea în franciză la Praga
Prima cafenea din afara României este deschisă în sistem de franciză la Praga și este situată la intrarea principală a Centrului Comercial Chodov Mall, unul dintre cele mai mari centre comerciale din Cehia, dar şi din Europa Centrală şi de Est.
Cu o investiție de 80.000 de euro, Narcoffee Roasters Praga este cea de-a cincea unitate din rețeaua proiectului clujean și prima din afara României la mai puțin de trei luni de la intrarea în București. Până la finalul anului, cei doi antreprenori români își propun încă o franciză, dar și extinderea rețelei proprii. De asemenea, în scurt timp, vor începe lucrările şi pentru a doua cafenea Narcoffee Roasters, în zona pietonală din centrul oraşului Praga.
”Narcoffee Roasters este un concept atractiv pentru Europa datorită produsului foarte special, a brandului și a design-ului specifice conceptului. Suntem în discuții pentru a acorda francize în mai multe orașe europene și sperăm ca în anul 2018 să putem spune că Narcoffee Roasters este un lanț european de cafenele pornit la Cluj”, spune Dan Isai, cofondator Narcoffee Roasters și fondator SaladBox.
Noua cafenea din Praga respectă întocmai tipicul conceptelor autohtone, cu un meniu pe bază de espresso, adică specialități de cafea precum flat white, long black sau latte și un meniu pe bază de cafea la filtru, precum V60, Chemex, Aeropress sau Cold Brew. În plus, meniul mai include și infuzii de ceai negru Indian sau Matcha, precum și răcoritoare din fructe presate la rece.
”Praga nu este un oraș străin de cafeaua de specialitate. Dimpotrivă, vorbim de un oraș european care deja emite pretenții când vine vorba de cafea de înaltă calitate. Acest lucru ne dă curaj și ne motivează”, afirmă Marius Nica, head barista în cadrul Narcoffee Roasters.
Narcoffee Roasters este un concept de cafenele de specialitate fondat de către doi dintre cei mai importanți oameni de afaceri clujeni din domeniul HoReCa, Marcelus Suciu și Dan Isai, cu o investiție inițială de 500.000 euro, sumă necesară pentru extinderea rețelei în Cluj și București. În acest moment, rețeaua numără 5 cafenele în Cluj, București și Praga.