Orange România: peste 10  mil. clienți de mobile la finalul T2 2022

Grupul Orange anunță rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al anului 2022, disponibile la 30 iunie. După jumătate de an din 2022, operatorul telecom are o cifră de afaceri de 766 mil. euro și peste 10 mil. de clienți pentru serviciile mobile.

În intervalul aprilie – iunie, grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 381 de milioane de euro.

Dinamica pieței în T2 2022 este caracterizată de creșterea vânzărilor de echipamente, în pofida contextului global nefavorabil ce a condus către stocuri scăzute, dar și de diminuarea veniturilor din servicii, provocate de scăderea ratelor de terminație.

În primele șase luni din 2022 cifra de afaceri este de 766 de milioane de euro.

La 30 iunie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,5 milioane de clienți.

Rețea: mii de locuitori din rural au primit acces 4G

Pe parcursul trimestrului al doilea din 2022, peste 8.000 de locuitori din 21 de localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,41% din populație.

În același timp, 262 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+, acoperirea atingând 74,19% din populație.

În ceea ce privește rețeaua 5G, aceasta este disponibilă din luna iunie și în municipiul Bacău. Astfel, numărul orașelor în care clienții beneficiază astăzi de conectivitate Orange 5G ajunge la 18.

Orange Business Services: cel mai cerute servicii

Veniturile totale din servicii pentru companii au continuat să crească în al doilea trimestru din 2022, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Tendința a fost susținută de segmentul IT&C, prin evoluții pentru serviciile de securitate cibernetică și cloud.

Servicii digitale: funcționalități extra pentru canalele digitale și YOXO

În T2 2022 tendința de adopție a serviciilor digitale și a zonei de e-commerce rămâne constantă, nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacții procesate digital înregistrând +25% față de perioada similară a anului trecut.

Canalele de chatbot, Djingo, și voicebot, Djia, au fost din ce în ce mai solicitate de clienți în T2 2022, cu un număr sporit de conversații finalizate, dar și cu noi funcționalități lansate, precum roaming sau asistență în plasarea comenzilor online.

Din T2 2022, clienții YOXO au și mai multe beneficii în aplicația dedicată, precum lansarea magazinului online YOXO unde au la dispoziție telefoane, accesorii și obiecte conectate în magazin, fără contract și cu prețuri avantajoase. 

”Suntem la mijlocul lui 2022, iar contextul geo-politic și economic global incert au transformat profund zona de business, dinamismul și reziliența specifice industriei noastre fiind puternic încercate. În acest peisaj atipic, am reușit să concretizăm multe dintre planurile începute, precum extinderea consistentă a rețelelor noastre, la care s-a adăugat și o nouă prezență 5G în zona de Nord-Est a țării, sau implementarea unor funcționalități suplimentare pentru canalele digitale și noile lansări YOXO, înregistrând și o creștere constantă în zona de B2B. Le mulțumesc echipelor Orange pentru implicarea și perseverența lor, care au asigurat performanța noastră în tot acest semestru”, a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România.



Citeste si