Platforma românească de telemedicină Hilio, extindere în Republica Moldova printr-un parteneriat cu Moldcell

Startup-ul românesc Hilio, o platformă de telemedicină ce oferă servicii de sănătate psiho-emoțională și wellbeing, se extinde pe piața din Republica Moldova printr-un parteneriat alături de compania de telecomunicații digitale Moldcell.

Astfel, Hilio va oferi cetățenilor din Republica Moldova servicii medicale, dar și de sănătate psiho-emoțională, prin intermediul experților înregistrați în platformă, atât din România, cât și din Republica Moldova. 

Hilio este un startup românesc cu aproximativ 500.000 de utilizatori înregistrați și 1.000 de profesioniști în platformă care oferă acces la servicii și specialiști în wellbeing și sănătate psiho-emoțională.

Serviciul e-Sănătate: asistentul personal de sănătate, direct de pe telefon

În baza colaborării, compania Moldcell lansează pentru piața din Republica Moldova serviciul „e-Sănătate”, un asistent personal de sănătate, disponibil direct pe telefon. Serviciul a fost conceput pentru a asigura un acces facil la sfaturi medicale de calitate pentru toți cetățenii, indiferent de vârstă, prin intermediul unui dispozitiv mobil. 

Servicul de telemedicină „e-Sănătate” a apărut ca o soluție oportună pentru satisfacerea nevoilor de sănătate psiho-emoțională și wellbeing, mai ales după perioada pandemiei, când importanța serviciilor online de sănătate și telemedicină a crescut exponențial.

Astfel, în baza parteneriatului strategic, utilizatorii vor avea acces la o rețea vastă de specialiști din platforma Hilio, experți care vor fi accesibili fără niciun fel de constrângere fizică, din confortul și intimitatea propriei locuințe a fiecărui utilizator.

Prin intermediul platformei, pacienții se pot conecta foarte ușor direct cu specialiștii care acoperă diverse zone de sănătate. Alegerea unui profesionist și stabilirea unei întâlniri se realizează într-un mod simplu și direct, datorită platformei Hilio, foarte ușor de utilizat.

Cele două companii au dezvoltat integrări tehnice la nivelul platformelor pentru a asigura astfel o experiență completă și intuitivă utilizatorilor.

Pe lângă experiența bogată a Hilio în oferirea de consultații în regim de telemedicină, un alt element esențial care a dus la selectarea Hilio ca partener Moldcell îl reprezintă arhitectura flexibilă ce asigură capabilități tehnice de integrare și roll-out cu partenerii externi și pe piețe noi.

“Parteneriatul cu Moldcell reprezintă un pas important în strategia de extindere a companiei Hilio către piețe noi, acolo unde prin expertiza noastră putem să aducem valoare, dar și complementaritate sistemului medical și pacienților. Sunt un susținător al inovării și transformării sistemului medical pentru binele pacienților. Încă din 2016 am văzut telemedicina ca fiind o inovare ce va ajunge să salveze vieți, fie că vorbim de prevenție și acces la servicii medicale la distanță acolo unde nu există competențe locale, fie că ne referim la intervenții medicale la distanță între doctor - doctor sau doctor - spital”, spune Mihai Bran, Co-fondator Hilio, medic psihiatru.

”Lucrăm cu Moldcell în strânsă legătură la dezvoltarea serviciului de e-sănătate dedicat cetățenilor din Republica Moldova, prin customizarea soluției tehnice, integrări între platformele Hilio și Moldcell, dar și prin securizarea de parteneriate cu clinici și specialiști care să ofere servicii medicale și de psihoterapie la cele mai înalte standarde. Avem o experiența de peste 7 ani în livrarea de servicii de psihoterapie și medicale în regim de telemedicină în România, și continuăm să învățăm și să îmbunătățim accesul și experiența utilizatorilor noștri. Platforma Hilio a fost construită încă de la început într-o arhitectură flexibilă și cu funcționalități care să permită extinderea cu ușurință pe alte piețe, cum ar fi de exemplu opțiunea de a tranzacționa serviciile medicale în multiple monede. Suntem încrezători că alături de Moldcell și partenerii medicali locali vom crește gradul de utilizare a serviciilor digitale de sănătate și în Republica Moldova, cu un impact pozitiv asupra prevenției și calității vieții”, afirmă Bogdan Lefter, Co-fondator Hilio.

Pentru acest parteneriat Hilio a dezvoltat arhitectura necesară integrării cu Moldcell, a recrutat specialiștii și partenerii medicali și a lucrat alături de noul partener din Republica Moldova la dezvoltarea abonamentelor pentru serviciile de telemedicină și sănătate psiho-emoțională.

Alexandra Popescu-Zorica, Chief Growth Officer Hilio: „Ne adresăm unui portofoliu de peste 1,5 milioane de utilizatori de servicii Moldcell, fiecare abonat reprezentând un potențial client pentru serviciul de telemedicină. A fost și este foarte important pentru noi să înțelegem piața, comportamentele de consum și nevoile cetățenilor din Republica Moldova pentru ca ofertele pe care le construim să aducă utilizatorilor, cu adevărat, valoare. Ne-am bazat pe sprijinul partenerului nostru, care s-a implicat în mod activ în conturarea pachetelor de e-sănătate, iar de ambele părți există angajamentul că produsele vor fi adaptate continuu la feedback-ul din partea consumatorilor. ”

Parteneriatul strategic vine ca urmare a unei cereri publice de ofertă inițiată de compania Moldcell, iar Hilio, companie în care a investit eMAG Ventures, a fost preferat datorită experienței în dome domeniul sănătății digitale, a interfeței prietenoase, atât  pentru utilizatori, cât și pentru specialiști, dar și a arhitecturii care permite integrări și customizări rapide.

Colaborarea dintre Hilio și Moldcell face parte din planurile Hilio de extindere a serviciilor de sănătate psiho-emoțională și wellbeing pe piețele externe. 

Moldcell este un operator de telecomunicații digitale și servicii financiare din Republica Moldova care oferă inovații digitale și o gamă largă de planuri tarifare, produse și servicii de înaltă calitate prin intermediul rețelei sale de magazine situate în toată țara, precum și prin intermediul magazinului online Moldcell eShop.

Moldcell este o investiție străină directă, prezentă pe piața Republicii Moldova din anul 2000, iar din 25 martie 2020 face parte din Grupul Global CG Corp.



Citeste si