Profilul românului client al fintech-urilor: 30 de ani, bucureștean, merge cu Uber și mănâncă la McDonald's

Românii au început să facă mai multe cumpărături de pe dispozitivele mobile și să plătească cu cardurile, totuși mizează pe soluțiile tradiționale când vine vorba despre domeniul financiar. Și aici, însă, lucrurile încep să se schimbe cu pași mici dar siguri.

Având în vedere intrarea în vigoare a directivei europene de plăți PSD2, wall-street.ro a stat de vorbă cu reprezentanții Revolut, un startup fintech din Regatul Unit al Marii Britanii, care activează și în România, despre comportamentul conaționalilor noștri în ceea ce privește serviciile fintech.

La aproape 3 ani de la lansare și după câteva zeci de milioane de dolari primiți finanțare, startup-ul a ajuns la peste 1 milion de clienți în Europa, dintre care 15.000 se află și în România.

Conform informațiilor oferite de către start-up londonez, vârsta medie a utilizatorilor români este de 30 de ani, iar un procent de 33% dintre aceștia au conturi premium. Suma medie încărcată de ei pe lună este de 400 de lei, iar valoarea medie a unei tranzacții este de 120 de lei.

În ceea ce privește plățile realizate la comercianți, fie că vorbim de plăți cu cardul său plăți online, românii folosesc instrumentele de plată a startup-ului fintech pentru serviciile oferite de către companii precum Uber, McDonald’s sau Kaufland.

Găsiți aici detalii despre valoarea medie a tranzacțiilor, destinatării acestora, precum și zonele din care provin cei mai mulți utilizatori români.



Citeste si